- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

متخلفان اقتصادی در آذربایجان غربی بیش از ۲۸۳ میلیارد ریال جریمه شدند

Posted By admin On اردیبهشت ۹, ۱۴۰۲ @ ۱:۱۱ ب.ظ In اخبار ویژه,اقتصادی | No Comments

آرازآذربایجان،مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: طی فروردین سال جاری متخلفین اقتصادی در ۳ بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز، مجموعا به ۲۸۳میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
نجف زاده با بیان اینکه در فروردین ماه سالجاری جمعا در سه بخش کالا و خدمات ،بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز تعداد ۲۷۸۱ فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد و به تعداد ۲۳۵۰ فقره پرونده رسیدگی شده است،افزود: از این تعداد پرونده تعداد ۲۲۴۰ فقره مربوط به بخش کالا وخدمات و تعداد ۴۷۳ فقره مربوط به بخش قاچاق کالا و ارز و تعداد ۶۸ فقره مربوط به پرونده های بهداشت و درمان است.
وی همچنین اعلام کرد: شعب رسیدگی کننده به جرائم قاچاق کالا و ارز استان از ۴۷۳ فقره پرونده وارده مربوط به این بخش به تعداد ۴۰۶ فقره رسیدگی و متهمین را علاوه برضبط کالاهای قاچاق به نفع دولت به پرداخت ۲۰۷ میلیارد و ۳۹۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
نجف زاده تصریح کرد: در بخش کالا و خدمات نیز از ۲۲۴۰ فقره پرونده مربوط به بخش کالا و خدمات به تعداد ۱۸۷۶ فقره رسیدگی و متهمین به پرداخت ۷۴ میلیارد و ۸۷۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: در بخش بهداشت و دارو و درمان نیز به ۶۸ فقره پرونده رسیدگی و متهمین را به پرداخت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی و پلمب و ضبط ملزومات برخی از مراکز غیر مجاز پزشکی محکوم شدند.
وی همچنین از صدور مجازاتهای غیر نقدی از قبیل ضبط کالاها و ارز قاچاق و خودروهای حامل کالاهای قاچاق به نفع دولت،تعطیلی و پلمپ واحدهای متخلف،نصب پارچه و ممهور نمودن پروانه واحدهای متخلف به مهر تخلف،حبس بدل از جزای نقدی متخلفین،معدوم نمودن کالاهای فاسد و … برای تعدادی از محکومین خبر داد.
نجف زاده ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان و دربخش کالا و خدمات از طریق تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ودربخش بهداشت و دارو و درمان از طریق تلفن ۱۹۰ دانشگاه علوم پزشکی استان و دربخش قاچاق کالا و ارز از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس مبارزه باقاچاق کالا و ارز استان گزارش کنند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%85%d8%aa%d8%ae%d9%84%d9%81%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%82%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%af%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d8%ba%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%a8%db%8c%d8%b4/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.