فرمانده سپاه شهداي آذربايجان غربي:

مبارزه با فقر فساد و تبعیض از ویژگی های رسانه های انقلابی است

مبارزه با فقر فساد و تبعیض از ویژگی های رسانه های انقلابی است

گروه خبر: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت رسانه های انقلابی باید هویت ایرانی، اسلامی، ملی و مذهبی را در برابر تهاجم فرهنگی و دشمنان نظام صیانت کنند.
سردار سرتیپ دوم عابدین خرم در آیین بزرگداشت روز قشر بسیج رسانه با بیان اینکه امروز باید فرهنگ انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کنیم افزود: دانش و فناوری های علمی از مهمترین ابزارهای معرفی فرهنگ انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به استمرار تقابل حق و باطل بر اساس سنت الهی عنوان کرد: جبهه حق باید این مسیر را با طوفندگی و طنین اندازی حفظ کند چراکه دشمن در عرصه فعال است.
خرم ادامه داد: برخلاف جنگ نظامی که آثار آن در جامعه ملموس می شود، در جنگ اقتصادی، سیاسی و رسانه ای جامعه در ظاهر احساس درد و بهم ریختگی نمی کند اما اثرات مخربی دارد که در آینده نمایان می شود.
وی اصلی ترین عرصه تقابل جبهه حق و باطل را در شرایط کنونی، موضوع فرهنگ و فکر دانست و افزود: امروز دیگر قدرت نظامی و فیزیکی در مقابله با جمهوری اسلامی ایران محل دعوا و نزاع نیست بلکه موضوع اصلی فکر و فرهنگ نظام و انقلاب اسلامی است.
*فرهنگ اسلام انقلابی از طرق علم، رسانه و هنر قابل ارائه است
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در قدرت یابی، دارای فرهنگ قابل عرضه به جامعه جهانی است که این امر برای نظام سلطه و استکبار قابل قبول نیست و برای مقابله با این قدرت یابی کمیته های خطر تحت عنوان مقابله با اسلام انقلابی را تشکیل داده اند.
وی ادامه داد: از نظر دشمنان اسلام متحجر، آمریکایی و وهابی برای جهان خطر تلقی نشده است، انقلاب اسلامی که توانسته با آگاهی بخشی، حقانیت اسلام ناب محمدی را با گفتمان امام راحل به بشریت عرضه کند سبب قدرت یابی نظام و چالش استکبار جهانی شده است.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به دستاوردهای علمی ایران بعد از اسلام، گفت: جنگ جبهه حق و باطل زمانی شروع شد که انقلاب اسلامی این دستاوردهای را در قرن ۲۰ با زبان انقلابی و شگرف رهبران اسلامی همچون امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به جهان عرضه داشت.
وی با تأکید بر اینکه فرهنگ اسلام انقلابی از طریق علم، رسانه و هنر قابل ارائه است، خاطرنشان کرد: امروزه برای پاسداری و تقویت فرهنگ انقلاب اسلامی نیازمند دانش، رسانه و هنر هستیم.
سردار خرم با اشاره به سخنان امام خمینی(ره)، مهم ترین ابزار برای تبلیغات را رسانه برشمرد و گفت: باید با استفاده از این ابزار دین، انقلاب و ارزش ها و اعتقادات خود را تبیین و تبلیغ کنیم.
*مبارزه با فقر،فساد و تبعیض از ویژگی__های رسانه های انقلابی است
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره فتنه اخیر که برای تحت تاثیر قرار دادن سالروز حماسه۹ دی طراحی شده بود، اظهار کرد: فضای مجازی مهم ترین بستر فتنه اخیر بود و بیشترین تاثیرگذاری را داشت به طوریکه دشمنان در صف متراکم حضور یافتند تا انقلاب را دچار چالش اساسی کنند.
وی با شاره به رسالت رسانه های انقلابی در شرایط فتنه اخیر گفت: مقابله با دشمنان و صیانت از هویت اسلامی، انقلابی و ایرانی از طریق تمام ابزارهای موجود از جمله رسالت_های اصلی رسانه های انقلابی بود.
سردار خرم پرچمداری مبارزه با فقر، فساد و تبعیض را از ویژگی های رسانه های انقلابی در جریان اغتشاشات اخیر اعلام و خاطرنشان کرد: رسانه انقلابی ضمن روشنگری باید با بی عدالتی، فقر و تبعیض مقابله کند.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رسانه ها باید با محتوای درست، اندیشه ورزی و بهره گیری از فکر نخبگان علمی و به صورت مستدل پاسخگوی مردم باشند، رسانه ها باید با تولیدات فکری ارائه طریق کند چراکه زبان رسانه همه گیر و فراگیر است.
سردار خرم پیام سازی و نحوه پیام رسانی و همچنین مدیریت افکار عمومی را مورد تأکید قرار داد و افزود: مدیریت افکار عمومی در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی اتفاق می افتد، همانطور که دشمنان در تلاش برای رسیدن به اهداف خود و مقابله با اعتلای ملی انقلاب اسلامی هستند، رسانه های انقلابی نیز باید با مخاطب شناسی بیشترین اثرگذاری را در افکار عمومی داشته باشند.
فرمانده سپاه سهدای آذربایجان غربی یاد آور شد: در اتفاقات اخیر دیده شد که یک عده برای ایجاد اغتشاش دست به کارهایی زدند تا به زعم خود نظام مقدس جمهوری اسلامی را نابود کنند اما دشمنان انقلاب بدانند که مردم همیشه برای حفظ ارزش‌های اسلامی در صحنه حاضر هستند و پشتیبان این نظام و این انقلاب هستند.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از مهر، در خاتمه این مراسم از رسانه هایی که بیشتر عملکرد و فعالیت را در کنگره ۱۲ هزار شهید استان داشتند تجلیل شد که ابراهیم آقازاده مدیر مسئول روزنامه آرازآذربایجان و سکینه اسمی، سرپرست خبرگزاری مهر در آذربایجان غربی نیز به دلیل عملکرد موفق در پوشش اخبار این همایش جزو نفرات مورد تجلیل در این همایش بودند .

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۹:۰۶ ق.ظ

دیدگاه


5 × چهار =