مبارزه با فساد باید به طور جدی ادامه یابد

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان_غربی و امام جمعه ارومیه گفت: باید مبارزه با فساد تا آخرین لحظه ادامه یابد و مردم هم در جریان کار امور تا آنجایی که قانون اجازه می دهد قرار بگیرند.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به موضوع مهم مبارزه با فساد در جامعه اسلامی، افزود: مسئولان رده بالای قوه قضائیه به آذربایجان‌غربی سفر کنند زیرا این استان به دلایل شرایط جغرافیایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی با اشاره به آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و لزوم بزرگداشت این روزها گفت: استقلال آزادی، جمهوری اسلامی هدیه ارزشمند انقلاب اسلامی بود چرا که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در هیچ عرصه‌ای استقلال و آزادی وجود نداشت.
حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب امام حسین (ع) و برای زنده نگه داشتن احکام و آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) شکل گرفته است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی شکوه ابرقدرت‌ها را در تمام زمینه‌ها به چالش کشیده و این یکی از دستاوردهای بین المللی نظام اسلامی است.
وی با بیان قسمتی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه داخلی و بین المللی خاطرنشان کرد: رشد و پیشرفت علمی در سایه کارآمدی نظام، دیگر، دستاورد مهم داخلی انقلاب اسلامی بود که باید مورد توجه قرار گیرد.امام جمعه ارومیه در ادامه اضافه کرد: دستاوردهای ۴۰ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود سنگ اندازی های بی حد و حصر دشمنان، هیمنه پوشالی غرب و آمریکا را به چالش کشیده که این موارد باید به نسل جوان منتقل شود.نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: عالمان و اندیشمندان باید با استفاده از فرصت دهه مبارک فجر، دستاوردهای نظام اسلامی را برای نسل‌های جوان تبیین کنند تا آنان نیز در جریان این پیشرفت‌ها قرار گیرند.
امام‌جمعه ارومیه با اشاره به مشکلات انباشت سیب در سردخانه‌های استان هم گفت: ۶۰۰ هزار تن سیب در سردخانه‌ها وجود دارد و برای صادرات و بازاریابی این محصول ارزشمند باید مسئولان از جمله نمایندگان به جد وارد شده و برنامه ریزی های لازم را اجرایی کنند.
امام جمعه ارومیه همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر گفت: دین مبین اسلام جایگاه زن و مادر را رفیع شمرده است به گونه‌ای که بهشت را زیر پای مادران می‌داند.
حجت الاسلام قریشی با بیان این که فرهنگ غرب، زن را وسیله‌ای برای شهوت رانی و سو استفاده‌های اخلاقی قرار داده است افزود: اما در آموزه‌های دینی و اسلامی، محور تربیت فرزندان مادران هستند و موجب سکینه و آرامش در خانواده هستند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۵ ق.ظ

دیدگاه


چهار × = 28