- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

ماکو فرصت مناسبی برای پیوند اقتصادی با کشورهای دیگر است

Posted By admin On مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ @ ۱۲:۱۳ ب.ظ In اخبار ویژه,سیاسی | No Comments

آراز آذربایجان- سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حتما از پتانسیل و ظرفیت های شهرستان ماکو به نفع دو ملت ایران و آذربایجان استفاده خواهیم کرد.
سیدعباس موسوی در نشست با مسئولان شهرستان ماکو با اشاره به ظرفیت های اقتصادی این ششهرستان در تقویت ارتباط ایران با سایر کشورهای همسایه اظهار کرد: ماکو برای تکمیل ظرفیت های کشور و پیوند دادن اقتصاد ملی به اقتصاد کشورهای هم جوار، ایجاد شده اند که حتماً از این پتانسیلی که در این منطقه است به نفع دو ملت ایران و آذربایجان استفاده خواهیم کرد.
وی ظرفیت های اقتصادی ماکو را فرصتی استثنایی برای پیوند اقتصادی با کشورهای دیگر دانست و گفت: ایران و جمهوری آذربایجان از اشتراکات خوبی برخوردار هستند که توجه به این اشتراکات به گسترش و تقویت روابط منجر می شود.
عباسی فرماندار ماکو هم با تقدیر از حضور سفیر جدید کشورمان در آذربایجان برای حضور در منطقه و آشنایی با طرفیتهای آن گفت: حضور شما در این منطقه علاوه بر تحکیم همسایگی ایران و آذربایجان باعث هم پیوندی بین دو کشور شده و تجارت خارجی بین دو کشور را افزایش خواهد داد.
بازدید از پایانه مرزی و گمرک پلدشت و آشنایی با فعالیتها و ظرفیتهای صادرات، واردات و ترانزیت این پایانه و گمرک، بین ایران و جمهوری خود مختار نخجوان از دیگر برنامه های سخنگوی وزارت امور خارجه و سفیر جدید کشورمان در جمهوری آذربایجان بود.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%85%d8%a7%da%a9%d9%88-%d9%81%d8%b1%d8%b5%d8%aa-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%d9%88%d9%86%d8%af-%d8%a7%d9%82%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%af%db%8c-%d8%a8%d8%a7/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.