ماموستا کلشی نژاد به عنوان امام جمعه اهل سنت ارومیه معرفی شد

ماموستا کلشی نژاد به عنوان امام جمعه اهل سنت ارومیه معرفی شد

آراز آذربایجان- طی مراسمی با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ماموستا کلشی نژاد از سوی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه به عنوان امام جمعه اهل سنت ارومیه معارفه شد.
ماموستا کلشی نژاد پیش از این امامت جمعه اهل سنت نقده را عهده دار بوده و پیش تر نیز چندین سال به عنوان امام جمعه روستای برزان مرگور از توابع بخش سیلوانای ارومیه خدمت کرده است.
هفته گذشته ماموستا عبدالقادر بیضاوی، امام جمعه اهل سنت ارومیه در سن ۸۷ سالگی که به بیماری کرونا مبتلا شده بود، براثر عوارض این بیماری درگذشت.
امروز سه شنبه طی مراسمی با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ماموستا کلشی نژاد از سوی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه به عنوان امام جمعه اهل سنت ارومیه معارفه شد.
حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی در حکم انتصاب امام جمعه اهل سنت ارومیه، ضمن مسئلت غفران الهی برای مرحوم ماموستا حاج عبدالقادر بیضاوی امام جمعه فقید اهل سنت ارومیه و پاسداشت سال‌ها مجاهدت آن مرحوم در سنگر علم و دین و انقلاب آورده است، نظر به جایگاه ویژه نمازجمعه در دین مبین اسلام به عنوان بزرگترین گردهمایی هفتگی مردم نهاد و با عنایت به مراتب شایستگی علمی و معنوی و پایبندی عملی جنابعالی به ارکان و مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی، بدینوسیله جنابعالی را به مدت دو سال به امامت جمعه اهل سنت شهر ارومیه منصوب می‌کنم.
امید است با استعانت از الطاف پروردگار متعال در راستای تحقق آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در جهت تحقق و حفظ وحدت آحاد جامعه اسلامی، با اتخاذ مواضع شفاف در وقایع مهم سیاسی، اجتماعی، فرهنگی در سطوح ملی و منطقه‌ای و همچنین تبیین خدمات و دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، نسبت به برگزاری هرچه باشکوه‌تر آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه و توجه ویژه به غنای علمی، عبادی و سیاسی خطبه‌های نمازجمعه اهتمام و با سلوک صمیمانه و تلاش خردمندانه خود با آحاد مردم اعم از علما، روحانیون، فرهیختگان، دانشگاهیان، نخبگان، جوانان پرشور انقلابی و تعامل سازنده با حوزه‌های علمیه، جایگاه امامت جمعه اهل سنت را در خدمت پیشرفتهای فکری و انقلابی قرار دهید.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۹ ق.ظ

دیدگاه


شش − = 3