معاون امور عمراني استاندار آذربايجان غربي تاكيد كردv

لزوم راه‌اندازی پایانه‌های تاکسیرانی جدید در ارومیه

لزوم راه‌اندازی پایانه‌های تاکسیرانی جدید  در ارومیه

گروه خبر: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت راه‌اندازی پایانه‌های تاکسیرانی در ارومیه تاکید کرد.
به گزارش آراز آذربایجان هادی بهادری در شورای هماهنگی ترافیک آذربایجان غربی که در سالن جلسات معاونت عمرانی برگزار شد، اظهار داشت: موضوع طرح‌های ترافیک و شهرسازی در شهرستان ارومیه در شرایط خاصی قرار دارد.وی عمده‌ترین مشکل ترافیک ارومیه را تردد خودروها در بافت تاریخی و مرکزی شهر عنوان کرد.معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: باید امنیت تردد عبور و مرور خودروها و عابرین پیاده در ارومیه فراهم شود.وی افزود: براساس آمارهای پلیس راه، شهرستان ارومیه جزو هفت شهر از لحاظ مرگ و میر درون شهری محسوب می‌شود.
بهادری تاکید کرد: ارومیه دارای ظرفیت ایجاد پایانه‌های ارومیه را دارا بوده و باید شهرداری ارومیه پنج پایانه‌ تاکسی را در ارومیه ایجاد کند.
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: مطالعات مترو ارومیه از سال ۷۶ آغاز شده ولی تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص انجام نشده و پیگیری این موضوع توسط دستگاه‌های مربوطه الزامی است.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مسئله امنیت تردد در ارومیه بیان کرد: متاسفانه ارومیه جزو ۷ مرکز استان کشور است که بیشترین آمار مربوط به مرگ و میر عابر پیاده را به خود اختصاص داده و علت آن نیز این است که مسیرها تنها برای اتومبیل ها درست شده اند.
بهادری اظهار کرد: متاسفانه در ارومیه کمبود پل عابر پیاده وجود دارد بنابراین بودجه ای که استانداری آذربایجان غربی به شهرداری ارومیه اختصاص داده باید در این حوزه نیز فعالیت شود.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به کمبود ایستگاه های تاکسی در شهر افزود: ارومیه جزو شهرهایی است که از ایستگاه تاکسی برخوردار نیست بنابراین تا پایان سال حداقل باید ۵ پایانه تاکسی ایجاد شود چون هزینه چندانی ندارد.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۴:۰۹ ق.ظ

دیدگاه


5 × هفت =