- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

لزوم استفاده از مصالح استاندارد و باکیفیت در پروژه های عمرانی

Posted By admin On مهر ۱, ۱۳۹۷ @ ۱۰:۱۳ ق.ظ In اقتصادی | No Comments

آراز اذربایجان-سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی برلزوم استفاده از مصالح استاندارد و باکیفیت در پروژه های عمرانی تاکید کرد.
پیمان آرامون در ششمین جلسه شواری فنی استان که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی عضو این شورا به منظور بررسی مسائل و مشکلات پروژه های عمرانی برگزار شد گفت:نبود اطلاعات کامل از مشخصات فنی نظیر وضعیت توپوگرافی و لایه های زیرین زمین اجرای پروژه و اطلاعات اقلیم و آب و هوا در زمان اجرای طرح مشکلاتی را در روند ساخت پروژه و اتمام و بهره برداری آن بوجود می آورد که باید با تکمیل مطالعات و انجام آزمایشات مکانیک خاک از وقوع خسارت ها و اتلاف منابع اعتباری جلوگیری شود.
وی با تاکید بر رعایت زمانبندی اجرای طرحها افزود: مدیران دستگاههای اجرایی با اهتمام به این موضوع ، مشاوران فنی پروژه و پیمانکاران را بر رعایت دقیق مباحث فنی و استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد و با کیفیت ملزم کنند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه شواری فنی مرجع تصمیم گیری نظام فنی و اجرایی است خاطرنشان کرد:این شورا براساس مستندات و گزارشات فنی کارشناسان نسبت به رفع موانع و مشکلات پروژه ها تصمیم گیری کرده و روند توسعه استان را هموار می سازد.
آرامون با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی در پایان سال در خصوص اجرای طرح های عمرانی افزود:براساس این ارزیابی دستگاههای که عملکرد مطلوبی داشته باشند توسط مقام عالی استان تقدیر و پروژه های دستگاههای که از عملکرد خوبی برخوردار نباشند، تخصیص باقی مانده اعتبارات با حساسیت های بیشتری همراه خواهد شد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%84%d8%b2%d9%88%d9%85-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%b5%d8%a7%d9%84%d8%ad-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d9%88-%d8%a8%d8%a7%da%a9%db%8c/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.