سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی تاکید،کرد:

لزوم استفاده از مصالح استاندارد و باکیفیت در پروژه های عمرانی

لزوم استفاده از مصالح استاندارد و باکیفیت در پروژه های عمرانی

آراز اذربایجان-سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی برلزوم استفاده از مصالح استاندارد و باکیفیت در پروژه های عمرانی تاکید کرد.
پیمان آرامون در ششمین جلسه شواری فنی استان که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی عضو این شورا به منظور بررسی مسائل و مشکلات پروژه های عمرانی برگزار شد گفت:نبود اطلاعات کامل از مشخصات فنی نظیر وضعیت توپوگرافی و لایه های زیرین زمین اجرای پروژه و اطلاعات اقلیم و آب و هوا در زمان اجرای طرح مشکلاتی را در روند ساخت پروژه و اتمام و بهره برداری آن بوجود می آورد که باید با تکمیل مطالعات و انجام آزمایشات مکانیک خاک از وقوع خسارت ها و اتلاف منابع اعتباری جلوگیری شود.
وی با تاکید بر رعایت زمانبندی اجرای طرحها افزود: مدیران دستگاههای اجرایی با اهتمام به این موضوع ، مشاوران فنی پروژه و پیمانکاران را بر رعایت دقیق مباحث فنی و استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد و با کیفیت ملزم کنند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه شواری فنی مرجع تصمیم گیری نظام فنی و اجرایی است خاطرنشان کرد:این شورا براساس مستندات و گزارشات فنی کارشناسان نسبت به رفع موانع و مشکلات پروژه ها تصمیم گیری کرده و روند توسعه استان را هموار می سازد.
آرامون با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی در پایان سال در خصوص اجرای طرح های عمرانی افزود:براساس این ارزیابی دستگاههای که عملکرد مطلوبی داشته باشند توسط مقام عالی استان تقدیر و پروژه های دستگاههای که از عملکرد خوبی برخوردار نباشند، تخصیص باقی مانده اعتبارات با حساسیت های بیشتری همراه خواهد شد.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۳ ق.ظ

دیدگاه


1 + شش =