رئيس اتحاديه بارفروشان و ميوه وتره بار اروميه:

قیمت ها باید با اعمال محدودیت در صادرات مایحتاج عمومی کاهش یابد

قیمت ها باید با اعمال محدودیت در صادرات مایحتاج  عمومی کاهش یابد

گروه خبر: رئیس اتحادیه بار فروشان و میوه وتره بار ارومیه گفت: با اعمال محدودیت در صادرات مایحتاج عمومی می توان قیمت ها را کاهش داد.
قاسم عزتی پیرو گرانی قیمت گوجه فرنگی و سیب زمین در بازار ارومیه افزود: هیچ گونه کمبودی در خصوص گوجه فرنگی و سیب زمینی در بازار وجود ندارد و بیش از نیاز مردم تا عید گوجه فرنگی وسیب زمینی ذخیره سازی شده است. عزتی باتاکید بر اینکه صادرات گوجه فرنگی به عراق علت اصلی افزایش قیمت گوجه فرنگی در روزهای اخیر بوده است تصریح کرد: با اعمال محدودیت در صادرات، قیمت گوجه فرنگی سیر نزولی داشته و تا ۲هزار تومان نیز شاهد کاهش قیمت در بازار بودیم.
رئیس اتحادیه بارفروشان و میوه وتره بار ارومیه درخصوص علت اصلی افزایش قیمت سیب زمینی در بازار خاطرنشان کرد: قیمت سیب زمینی قبل از صدور مجوز صادرات ۱۵۰۰ تومان بود که با صدور مجوز صادرات قیمت سیب زمینی تا??۳۰درصد دربازار افزایش یافت.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه سیب زمینی و گوجه فرنگی جز مایحتاج عمومی هستند با اعمال محدودیت در صادرات می توان قیمت ها را کاهش داد. به گزارش آرازآذربایجان به نقل از ایسنا، عزتی اظهار کرد: در حال حاضر هر کیلو گوجه فرنگی بصورت عمده در میدان به قیمت ۲۲۰۰تومان و سیب زمینی نیز به قیمت ۲هزار تومان به فروش می رسد که قبل از محدودیت_های صادراتی قیمت گوجه فرنگی ۳۵۰۰ تومان و سیب زمینی ۱۰۰۰ تومان بود.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۲۹ ق.ظ

دیدگاه


پنج + 3 =