قومیت گرایی خط قرمز آذربایجان غربی/هیچ کس حق نداردتفرقه ایجاد کند

قومیت گرایی خط قرمز آذربایجان غربی/هیچ کس حق نداردتفرقه ایجاد کند

آرازآذربایجان- فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: قومیت گرایی خط قرمز مسئولان استان بوده و هیچ کس حق ندارد تفرقه ایجاد کند.
سردار حبیب شهسواری در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت:خط قرمز ما حفظ وحدت در استان است و کسی حق ندارد مروج تفرقه و تنش در این منطقه باشد و به تفرقه مردمی بپردازد.
وی با تاکید بر اینکه کسی نباید برای برداشت مطامع شخصی و سیاسی خود بر طبل تفرقه و اختلاف در استان بکوبد افزود: آنان که بر طبل قومیت گرایی در استان آذربایجان غربی می‌کوبند بدانند مردم این استان آزمون خود را پس داده اند.
سردار شهسواری ادامه داد: اینکه افرادی برای مطامع سیاسی خود بر طبل قومیت گرایی می‌کوبند هشیار باشند و بدانند که این استان رنگین کمان اقوام و ادیان و وحدت است، این استان لبریز از همبستگی، دلدادگی و ولایت مداری است.
وی با اشاره به اینکه قومیت گرایی خط قرمز ما مسئولین استان است، هیچ کس حق ندارد تفرقه ایجاد کنند گفت:برای برخورد با خاطیان، نظام هیچ تعارف و سازشی با هیچ احدی ندارد.
*۱۷۰۰برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی برگزار می شود
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در ادامه با بیان اینکه همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدش یک هزار و ۷۰۰ برنامه توسط سپاه شهدای استان برگزار می شود اظهارداشت: سپاه شهدای استان مسئول کمیته های نیروهای مسلح و بسیج است که برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از ۱۱۰ عنوان شامل ۱۷۰۰ برنامه اجرا می کند.
وی، برگزاری رژه نیروهای مسلح در ارومیه، افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در ائللرباغی، همایش تجلیل از سربازان نمونه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، افتتاح پروژه های درمانی، ویزیت رایگان در مراکز درمانی سپاه در یک روز، غبارروبی مزار شهدا، افتتاح طرح های محرومیت زدایی، حضور پرشور در نمازهای جمعه، همایش پیشکسوتان و غیره رااز اهم برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان عنوان کرد.
سردار شهسواری با بیان اینکه کلنگ زنی پروژه برای ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی با اعتبار در نظر گرفته شده است افزود: این واحدهای مسکونی۱۲۰ میلیارد تومان برای افراد تحت پوشش بهزیستی به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام می شود و طبق برنامه ریزی های انجام شده تا آخر سال بعد تحویل داد می شود.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه دفاع مقدس یک سرمایه ارزشمند الهی محصول ۸ سال نقش آفرینی یک ملت در برابر چندین کشور است که ریشه در عاشورا دارد عنوان کرد: برای پاسداشت و حفاظت و حراست از این سرزمین ۳۰۰ هزار شهید تقدیم دفاع مقدس کردیم و ریشه همه سرمایه ها در دفاع مقدس است.
سردار شهسواری اظهارداشت: متاسفانه آنچنان که باید و شاید نتوانسته ایم شان حماسه سازی ها و عمق سرمایه گذاری در این استان را مثل سایر استان ها معرفی کنیم و راه رفته خیلی اندک است که همه ما در این مهم سهیم هستیم.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۶ ق.ظ

دیدگاه


8 + = نُه