- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

قوانین دست و پا گیر باید از سر راه تولید برداشته شود

Posted By admin On اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۸ @ ۱۲:۰۰ ب.ظ In سیاسی | No Comments

گروه خبر: امام جمعه ارومیه و نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: قوانین دست و پا گیر و اداری باید از مقابل تولیدی‌ها و کارگاه‌های کوچک برداشته شود. به گزارش آرازآذربایجان حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه اظهار داشت: مساله رونق تولید بسیار جدی و دارای اهمیت است و قوانین دست و پا گیر و اداری باید از مقابل تولیدی‌ها و کارگاه‌های کوچک برداشته شود.
وی ادامه داد: باید به تولید و صنعت ملی توجه شود و با بهره‌گیری از توان نخبگان کشور نسبت به پیشرفت در صنعت و تولید اقدام شود.
وی تصریح کرد: اساتید و جوانان توانمند دانشگاهی نسبت به عرضه دارایی‌های علمی خود و استفاده از توانایی‌هایشان در تولیدی‌ها و کارخانجات اقتصادی توجه داشته باشند.
وی افزود: افرادی که سرمایه دارند به سمت تولید حرکت کنند و به این ترتیب اشتغال و تولید در کشور بهبود یابد و جهاد مالی را در کنار جهاد جانی مورد توجه داشته باشیم و در شرایط جنگ اقتصادی اولویت اصلی باشد.خطیب جمعه ارومیه تشکیل ستاد دیه را یکی از اقرامات خیر و نیک در کشور برشمرد که مسئولان و مردم باید در راستای کمک به زندانیان تحت پوشش این ستاد همت کنند، ابراز داشت: مشارکت در مراسمات گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را جدی بگیریم و برای کمک به افرادی که ناخودآگاه و بدون جرم عمدی در حبس هستند، تلاش داشته باشیم.
وی یادآور شد: بر اساس آیات و روایات اسلامی، انفاق کنندگان در شرایط وسعت مال و هنگام محدودیت جزو محبان الهی و مورد رحمت و انصاف خداوند قرار دارند، به همین جهت نباید در مسیر انفاق کوتاهی کنیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام اشاره و خاطرنشان کرد: در بیانات رهبر انقلاب، تقوا برای انتخاب مدیران مورد تاکید بود که این امر نشانگر جایگاه خداترسی برای مدیر است.وی ادامه داد: نباید به نژاد، سیاست و جهت‌گیری مسئولان و نمایندگان مجلس توجه شود بلکه مهم‌ترین عامل تقوا و کار برای مردم باشد تا شاهد رشد و ارتقای سطح کیفی در خدمت باشیم.
حجت‌الاسلام قریشی در خصوص بیانات رهرری مبنی بر نامساعد بودن وضعیت داخلی آمریکا، ابراز داشت: اشاره رهبری به وضعیت نامناسب آمریکا و گرسنگی شدید در این کشور نشان داد که مسئولان این کشور ناتوان از رسیدگی به شرایط داخلی خود هستند. افزایش روزافزایش کشتار جمعی و تولد نوزادان نامشروع را می‌توان جزو مصادیق این امر دانست.
وی با بیان اینکه مذاکره با آمریکا و سازش با این کشور سم است، ادامه داد: تنها راه نجات ملت ما ایستادگی است و همانند ۴۰ سال گذشته با تکیه بر توان داخلی پیروز خواهیم بود.
وی گفت: باید قدردان تدبیر، شجاعت، حکمت و تقوای رهبری باشیم و مسئولان باید نسبت به عملی کردن محورهای ارائه شده توسط رهبر انقلاب اهتمام جدی داشته باشند و مردم نیز همراه مسئولان حرکت در مسیر ولایت را مدنظر قرار دهند.
امام جمعه ارومیه متذکر شد: تاکید رهبری بر اینکه مسیر حل مشکلات برای دولت باز است، همان مسیر حرکت و ارتقای سطح توانمندی های داخلی را نشان می‌دهد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%82%d9%88%d8%a7%d9%86%d9%8a%d9%86-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d9%be%d8%a7-%da%af%d9%8a%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d9%8a%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%aa%d9%88%d9%84%d9%8a%d8%af/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.