قطار توسعه شهری ارومیه از چهارمین ایستگاه خود می‌گذرد

قطار توسعه شهری ارومیه از چهارمین ایستگاه خود می‌گذرد

گروه خبر: شهردار ارومیه با اعلام اینکه قطار پروژه‌های افتتاحی ارومیه فردا در چهارمین ایستگاه خود می‌ایستد، گفت: پروژه بازگشایی امتداد خیابان امام خمینی ارومیه آماده افتتاح است.
محمد حضرت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار آراز آذربایجان اظهار داشت: ارومیه در مسیر قطار توسعه و عمران قرار گرفته است و با سرعت مسیر توسعه و آبادانی را طی می‌کند.
وی به پروژه‌های عمرانی افتتاح شده در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: روند این توسعه قابل توقف نیست و در سال‌های اخیر شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد در شهر بوده‌ایم.
حضرت‌پور خاطرنشان کرد: فاز روگذر تقاطع غیرهمسطح شهید مدرس در پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری با صرف اعتباری افزون بر ۲۱۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
وی همچنین به افتتاح فاز روگذر تقاطع غیرهمسطح مادر در هفدهم تیر ماه سال‌جاری اشاره کرد و افزود: این پروژه نیز با صرف اعتباری افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: مجموعه پل‌های شهید بهشتی نیز در بیست و سوم مهر ماه با صرف اعتباری بیش از یک هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری کامل رسید.حضرت‌پور در ادامه سلسله پروژه‌های عمرانی افتتاحی ارومیه از بازگشایی امتداد خیابان امام خمینی ارومیه در پنجم آبان ماه خبر داد و افزود: این پروژه با صرف اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است که مراسم افتتاح این پروژه از ساعت ۱۵:۳۰ پنجم آبان ماه با حضور مقامات لشکری و کشوری و در حضور شهروندان ارومیه‌ای برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این پروژه در راستای حل بخشی از معضل ترافیک شهر صورت گرفته است، تصریح کرد: با بازگشایی این خیابان امید می‌رود مشکل بخشی از ترافیک شهری ارومیه در یکی از پرترددترین مناطق آن رفع شود.
حضرت‌پور به وجود پروژه‌های متعدد قابل افتتاح در نیمه دوم سال‌جاری اشاره کرد و گفت: بیش از هشت پروژه در حال حاضر در دست اجرا هستند که با توجه به روند اجرایی آنها پیش‌بینی می‌شود در ماه‌های آینده مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گیرند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۶:۰۲ ق.ظ

دیدگاه


× 5 = سی