قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی تشکیل می‌شود

قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی تشکیل می‌شود

آراز آذرایجان – استاندار آذربایجان غربی از تشکیل قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در استان خبر داد.
محمد مهدی شهریاری در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا استان گفت: بعد از دستور رهبر معظم انقلاب و تشکیل قرارگاه عملیاتی به فرماندهی وزیر کشور این قرارگاه عملیاتی در استان هم تشکیل خواهد شد تا نظارت بیشتری به مصوبات ستاد کرونا صورت گیرد.
شهریاری در ادامه با اشاره به تمدید محدودیت‌های کرونایی در آذربایجان غربی افزود: هم اکنون در هفتمین هفته محدودیت‌های کرونایی گروه ۳ و ۴ هستیم که در هفته‌های آینده با توجه به شرایط استان دوباره تمدید خواهد شد
وی با انتقاد از عملکرد فرمانداران شهرستان‌ها در زمینه مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، افزود: در شهرستان بوکان رعایت محدودیت‌های کرونا به ۱۰ درصد رسیده است که باید نظارت بیشتری در این شهرستان صورت گیرد.
استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به وضعیت نگران کننده کرونا در استان گفت: نبود نظارت جدی و همراهی گروهی از مردم، عامل اصلی شیوع بیماری در استان است.
شهریاری با تاکید بر اینکه روند اجرای محدودیت‌ها مطلوب نیست و فرمانداران مسئول اصلی اجرای کامل مصوبات و محدودیت‌ها هستند، ادامه داد: باید با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، مراکز بهداشت و اتحادیه‌ها محدودیت‌ها به طور دقیق اجرا شود.
وی همچنین بر نظارت و بازرسی از روند اجرای محدودیت‌ها تاکید کرد و گفت: به دلیل روند افزایشی بیماری کرونا درخواست‌های بسیار مردمی برای اجرای محدودیت‌های شدید در استان شاهد هستیم و فرمانداران نباید اجازه دهند مصوبات ناقص اجرا شود.
، تاکنون بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر در آذربایجان غربی بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۰ ب.ظ

دیدگاه


دو × 7 =