قاچاق کالا در آذربایجان غربی ۶۰?? درصد کاهش یافته است

قاچاق کالا در آذربایجان غربی ۶۰?? درصد کاهش یافته است

گروه خبر: معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: میزان قاچاق کالا در استان در سال جاری در مقایسه با پارسال بیش از ??۶۰ درصد کاهش یافته است.
عیسی قنبری در گفت و گوی اختصاصی اقدامات و عملکرد کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز آذربایجان غربی را مطلوب اعلام کرد و افزود: این استان در طی چند سال اخیر جزو موفق‌ترین استان‌های کشور در مبارزه با پدیده قاچاق بوده است.وی گفت: هم اکنون ??۸۵ درصد مرزهای استان به طور کامل مسدود شده و تحت کنترل‌های کامل انتظامی مرزبانی و اطلاعاتی قرار دارد.قنبری اضافه کرد: خلاءهای مرزی نیز با ایجاد جاده های دسترسی، احداث برجک‌های نگهبانی و استقرار نیروهای انتظامی و مرزبانی در مناطق مرزی استان به میزان ۹۵?? درصد کاهش یافته است.
وی گفت: در شرایط فعلی و با توجه به محدودیت‌های اعمال شده، فعالیت باندهای قاچاق در استان بسیار کمرنگ شده و در آینده ای نزدیک با اجرای کامل طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز شاهد کاهش چشمگیر قاچاق کالا در استان خواهیم بود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی یادآور شد: با پوشش کامل مرزها و کنترل تمام خلاء های مرزی، استان هم اکنون از امنیت کامل و مطمئنی برخوردار است و روز به روز به ضریب امنیتی آن افزوده می‌شود.
استان آذربایجان غربی با سه کشور عراق، ترکیه و جمهوری آذربایجان نزدیک به ???۹۰۰ کیلومتر مرز مشترک دارد. ?

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۴:۳۰ ق.ظ

دیدگاه


+ 4 = پنج