- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

فعالیت ۱۲۰ صندوق محله برای زنان روستایی در آذربایجان‌غربی

Posted By admin On مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ @ ۱۲:۱۴ ب.ظ In اخبار ویژه,اقتصادی | No Comments

آراز آذربایجان- مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی گفت: ۱۲۰ صندوق خرد محله زنان روستایی در این استان فعال است و حدود سه هزار و ۶۰۰ نفر از زنان روستایی این استان عضو این صندوق‌ها هستند.
علیرضا آخوندزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر صندوق حدود ۲۵ تا ۳۰ نفر عضو فعال دارد تا با بهره‌مندی از خدمات صندوق‌های خرد محلات زنان روستایی معیشت خانواده‌ها و بانوان روستایی افزایش یابد.
وی اظهار داشت: برای توانمندسازی بانوان این استان ۳۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات طی ۲ سال گذشته تاکنون به صندوق‌های خرد محلات زنان روستایی این استان پرداخت شده‌است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی گفت: این میزان تسهلات در قالب ۱۱۸ فقره پرونده اشتغال‌زایی به متقاضیان در آذربایجان‌غربی پرداخت شده است.
آخوندزاده ادامه داد: در مرحله نخست به هر نفر از اعضای درخواست کننده ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم‌بهره پرداخت می‌شود و در مراحل بعدی نیز با توجه به اعتبار صندوق خرد، طی هر مرحله به اعضای آن تسهیلات اختصاص می‌یابد.
وی اظهار داشت: اعضای هر صندوق خرد محله زنان روستایی می‌توانند از تسهیلات صندوق خرد محلات بهره‌مند شوند.
وی تاکید کرد: این صندوق‌ها ماهیت توسعه‌ دارد و علاوه بر تامین منابع مالی باعث توانمندسازی اجتماعی زنان روستایی می‌شود.
مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی گفت: بالابردن سطح معیشتی خانواده‌ها در روستاها و همچنین افزایش سطح درآمد خانوارهای روستایی از دیگر اهداف راه‌اندازی صندوق‌های خرد محله زنان روستایی است.
صندوق کارآفرینی امید بر اساس رویکرد جدید حمایت از کسب و کارهای خرد بازارمحور با روش تامین مالی خرد، وظایف مهم و مغفولی را در زنجیره حمایت‌های دولتی از تولید در بخش خصوصی برعهده دارد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%81%d8%b9%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%aa-%db%b1%db%b2%db%b0-%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%88%d9%82-%d9%85%d8%ad%d9%84%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%a7%db%8c/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.