فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ستاد احیای دریاچه ارومیه برون‌سپاری می‌شود

فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ستاد احیای دریاچه ارومیه برون‌سپاری می‌شود

آرازآذربایجان-در اجرای سیاست‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه و کمیته فرهنگی و اجتماعی آن، استانداری آذربایجان غربی فراخوانی منتشر کرد تا فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی مصوب را به مجریان ذی‌صلاح فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی واگذار کند.
فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ستاد احیای دریاچه ارومیه برون‌سپاری می‌شود
متقاضیان واجد شرایط برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ستاد احیای دریاچه ارومیه می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را در قالب فرمت مورد درخواست این ستاد و در محورهای شش گانه مشروحه ذیل به آدرس پست الکترونیکی rahbarkomite@gmail.com ارسال و به صورت مکتوب نیز به دبیرخانه کمیته مذکور واقع در اداره کل مدیریت بحران استانداری واقع در کمربندی خاتم‌الانبیاء تحویل دهند.
محورهای شش گانه مصوب:
۱) توسعه کشت گیاهان دارویی با ایجاد واحد پایلوت کشت و فرآوری محصولات کشاورزی و گیاهان دارویی در شهرستان‌های حوضه آبریز دریاچه ارومیه.
۲) ایجاد ظرفیت و کمک به معیشت پایدار روستایی و توسعه مشاغل خانگی در روستاهای حوضه آبریز دریاچه ارومیه.
۳) استفاده از ظرفیت‌های دانش‌آموزی مناطق شهری و روستایی شهرستان‌های حوضه آبریز دریاچه ارومیه برای صرفه‌جویی در مصرف آب با هدف احیای دریاچه ارومیه.
۴) آموزش و توانمندسازی و به‌کارگیری تشکل‌های مردم‌نهاد در اقدامات ستاد احیای دریاچه ارومیه.
۵) تغییر الگوی رفتار عمومی و جوامع محلی و سنجش ثمربخشی اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی انجام‌شده در پایلوت‌های اجرایی و عملیاتی طرح.
۶) فعال‌سازی استارت آپ ها به‌صورت هدفمند در برنامه‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه.
بازه زمانی برای ارسال و تحویل طرح‌ها تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۰ ب.ظ

دیدگاه


2 × = چهار