استاندار آذربايجان غربي:

فعالیت‌های اقتصادی استان مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی شود

فعالیت‌های اقتصادی استان مشمول برخی  معافیت‌های مالیاتی شود

گروه خبر: استاندار آذربایجان غربی گفت: ایجاد فضای اعتماد، تامین امنیت برای سرمایه گذاری و اصلاح قوانین دست و پاگیر از مهمترین مواردی است که می تواند زمینه فعالیت سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان را در استان تسهیل نماید و لازم است در جهت تحقق این موارد مهم، همه مدیران و مسئولان تلاش کنند.
مهندس سعادت در دیدار جمعی از تولیدکنندگان، صنعتگران و فعالین اقتصادی استان با تاکید بر لزوم افزایش اعتماد بین فعالان اقتصادی و دولت اظهار کرد:متاسفانه در سال‌های اخیر، واحدهای تولیدی و صنعتی استان با مشکلاتی مانند مشکلات مالیاتی و تامین سرمایه در گردش مواجه شده اند که لازم است در جهت رفع این مشکلات، برنامه ریزی و تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.
وی اضافه کرد: آذربایجان غربی با توجه به موقعیت صنعتی و اقتصادی که دارد، لازم است مشمول برخی معافیت ها و بخشودگی های مالیاتی شود چرا که مشکلات مالیاتی در بسیاری مواقع، مانع فعالیت و بهره وری واحدهای تولیدی و صنعتی استان شده است.
استاندار آذربایجان غربی همچنین گفت: تامین سرمایه در گردش از طریق صندوق توسعه ملی و تقویت سیستم بانکی از دیگر راهکارهایی است که دولت قصد دارد برای رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی بکار گیرد و در آذربایجان غربی نیز پیگیر اجرایی شدن این راهکارها هستیم.
سعادت در ادامه سخنان خود گفت: از اداره کل امور مالیاتی استان نیز انتظار می رود، مسائل و موضوعات مربوط به قوانین مالیاتی را به فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و صنعتگران استان در یک گردهمایی یا همایش آموزش دهد تا فعالان اقتصادی نیز در این راستا بتوانند همکاری های لازم را انجام دهند.
وی در بخش پایانی سخنان خود با اعلام حمایت از تولیدکنندگان گفت: دولت خود را در کنار تولیدکنندگان و فعالین اقتصادی می بیند و برای رفع مسائل و مشکلات آنان، جدیت لازم را دارد.
گفتنی است در این نشست، جمعی از فعالین اقتصادی استان بصورت چهره به چهره، مسائل و مشکلات خود را با استاندار آذربایجان غربی در میان گذاشتند و مهندس سعادت نیز دستورات لازم را برای پیگیری این مشکلات صادر کرد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۴:۱۶ ق.ظ

دیدگاه


8 × = سی دو