- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

فضای کسب و کار برای تولید در آذربایجان غربی فراهم شود

Posted By admin On خرداد ۱۱, ۱۳۹۸ @ ۲:۴۷ ب.ظ In اخبار ویژه,اقتصادی | No Comments

آراز معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌غربی گفت: فضای کسب و کار برای تولید فراهم شود چرا که در شرایط فعلی کشور امری ضروری است.
رضا حسینی در سمینار فعالین اقتصادی سلماس اظهار کرد: دشمنان در تلاش هستند نسبت به اقتصاد کشور ضربه وارد کنند و درحال حاضر با جنگ اقتصادی مواجه هستیم و سنگ اندازی از طرف دشمن ادامه دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌غربی افزود: سلماس با داشتن ویژگی‌های متعدد در موضوعات کشاورزی و معادن فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری دارد.
حسینی گفت: مردم سلماس جز باهوش‌ترین‌ها بوده و معمولا در حوزه‌های تخصصی و مدیریتی مختلفی حضور فعال و تاثیرگذاری دارند.
وی با اشاره به اینکه همایش فرصت های سرمایه گذاری آذربایجان غربی در مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: در همایش پروژه سرمایه گذاری شهرستان های استان معرفی خواهد شد.
مرتضی اصغری فرماندار سلماس نیز با تشریح پتانسیل و ظرفیت های سرمایه گذاری گفت: سلماس به عنوان امن ترین شهرستان در سطح استان آماده پذیرای سرمایه گذاران محترم می باشد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%81%d8%b6%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d8%ba/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.