فصل جدید والیبال با تمام توان وارد میدان می‌شوم

فصل جدید والیبال با تمام توان وارد میدان می‌شوم

نوشین احسانی
گروه گفتگو: قدرتی‌زن تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: فصل جدید والیبال با تمام توان وارد میدان می‌شوم.
به گزارش آرازآذربایجان، امیر خداپرستی بازیکن جوان تیم والیبال شهرداری ارومیه که امسال در تمام بازی‌های تیم شهرداری ارومیه جزء ۱۲ بازیکن اصلی حاضر بود، از بازیکنان آینده‌دار ارومیه به شمار می‌رود.خداپرستی که فقط در سه بازی و آن‌هم چند امتیاز بنا به صلاحدید مربیان در میدان حضور یافت بازی‌های قابل قبولی را به نمایش گذاشت؛ بازی‌هایی که علیرغم سن و سال کم وی نشانی از استرس نداشت.هر چند مربیان امسال شهرداری ارومیه با تعویض و خصوصا با میدان دادن به بازیکنان جوان میانه خوبی نداشتند و شاید می‌شد در شرایطی که ارومیه به ویژه در بازی‌های خانگی با اختلاف پیش بود از حضور جوانان در میدان سود برد تا آنان نیز برای حضور در میادین بزرگ تجربه لازم را کسب کنند در واقع تا به جوانان میدان داده نشود تجربه‌ای کسب نخواهد شد. امیر خداپرستی با توجه به حضور پر فروغ خود در تمرینات تیم شهرداری ارومیه نوید آینده‌ای روشن برای خود و والیبال ارومیه را داد. در همین خصوص مصاحبه‌ای با جوان‌ترین بازیکن شهرداری ارومیه در سوپر لیگ ۹۳ والیبال صورت گرفته که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:
* قبل از ملحق شدن به تیم والیبال شهرداری ارومیه و حضور در سوپر لیگ در چه تیمی حضور داشتید؟
سال ۹۲ عضو تیم ارومیه در لیگ دسته یک بودم. در ابتدا نادر شهنازی سرمربی‌گری آن تیم را برعهده داشت که در زمان حضور وی حتی در تمرینات نیز جزء دو تیم اصلی نبودم اما بعد از نیم‌فصل که جاوید محسنی‌نیا سرمربی‌گری تیم را برعهده گرفت در ترکیب اصلی قرار گرفتم و اولین بازی خود را مقابل تیم گنبد انجام دادم. آقای محسنی‌نیا در بازی پلی‌آف نیز به من اعتماد کرد و مرا به زمین فرستاد که بازی قابل قبولی نیز ارائه دادم.
* چه شد که جاوید محسنی‌نیا به شما اعتماد کرد؟
پس از ملحق شدن محسنی‌نیا به تیم، وی از من در تمرینات استفاده کرد؛ من نیز با تمام توان تمرین می‌کردم. محسنی‌نیا بازی مرا پسندیدند و همین امر موجب شد در چند بازی به من اعتماد کنند و جرقه حضور من در تیم لیگ برتری شهرداری ارومیه به عنوان سهمیه جوانان زده شد.
* از چه زمانی در تمرینات تیم شهرداری ارومیه حضور یافتید؟
تمرینات تیم شهرداری ارومیه از اول شهریور ماه سال ۹۳ آغاز شده بود که آن زمان در قالب تیم جوانان ارومیه برای مسابقه در رشت بودیم که از اواسط شهریور به تیم اضافه شدم و در تمرینات حضور یافتم.
* به عنوان بازیکنی که اولین سال حضور خود در لیگ برتر والیبال را تجربه می‌کردید، جو لیگ برتر چقدر با لیگ دسته یک متفاوت بود؟
شرایط لیگ برتر به طور کل با لیگ دسته یک متفاوت است. شرایط بازی‌ها، بازیکنان‌، نحوه برگزاری، حساسیت و حضور تماشاگران باعث می‌شود تا جو متفاوتی بر بازی‌های لیگ برتر والیبال حاکم باشد.
* در اولین بازی که در زمین حضور داشتید استرس زیادی داشتید؟
اولین بازی در شیراز مقابل مهر پارس به میدان رفتم و در ابتدای ورود برای زدن سرویس رفتم. هنگام سرویس چون اولین ضربه‌ام به توپ بود استرس زیادی داشتم اما بعد از آن خودم را تطبیق دادم و سرویس‌های بعدی را مطمئن زدم، در واقع استرس من همان توپ اولی بود که به آن ضربه زدم؛ در بازی مقابل وزارت دفاع که در تهران برگزار شد نیز چند امتیاز بازی کردم.
* بازی مقابل تماشاگران پرشور و پرشمار ارومیه فشار روحی بر شما وارد نکرد؟
برای من بازی مقابل هواداران متعصب ارومیه بسیار لذت بخش و خوشایند است و با اینکه برای اولین بار در حضور این تعداد هوادار بازی می‌کردم بدون استرس بودم هر چند مدت بسیار کمی در زمین حضور داشتم و فرصت ابراز بازی خود را پیدا نکردم.
* امسال بازیکنان بزرگی در ارومیه حضور داشتند بازی در کنار آنها چگونه بود؟
با اینکه تمام بازیکنان بزرگتر و بسیار با تجربه‌تر از من بودند و بسیاری تجربه بازی‌های ملی داشتند اما از بازیکنان جوان حمایت می‌کردند. در واقع بازی کنار بازیکنان بزرگ ارومیه سراسر تجربه بود. جو خوبی بر تیم حاکم بود و همه بازیکنان بسیار هوای بازیکنان جوان و با تجربه را داشتند و همین امر سبب دلگرمی کم تجربه‌ها بود.
* بازی کنار سعید معروف چطور بود؟
تجربه بسیار بزرگ و ارزشمندی بود. سعید معروف بازیکن بزرگی است و همیشه از بازیکنان جوان حمایت می‌کند. چیزهای زیادی از او یاد گرفتم که مطمئنم در آینده والیبال من تاثیرگذار خواهد بود.
* چه برنامه‌ای برای فصل جدید دارید؟
در حال حاضر که تکلیف تیم‌ها مشخص نیست اما تمرینات اختصاصی برای حفظ آمادگی شروع شده است. روزی سه جلسه تمرین می‌کنم تا برای فصل جدید بتوانم آمادگی لازم برای حضور در مسابقات لیگ برتر را داشته باشم و مسابقات را با تمام توان آغاز کنم.
* چه صحبتی در مورد تماشاگران ارومیه دارید؟
ارومیه بهترین تماشاگران را دارد که همیشه و همه جا از تیم خود حمایت می‌کنند، با اینکه اولین سالی بود که در تیم ارومیه حضور داشتم اما همیشه از من نیز به عنوان جوان‌ترین بازیکن تیم حمایت کرده‌اند؛ به راستی لقب شهر عاشقان والیبال جهان برازنده ارومیه است چون هوادارانی دارد که والیبال را به خوبی درک می‌کنند و به آن عشق می‌ورزند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۵:۲۶ ق.ظ

دیدگاه


1 × = دو