- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

فرصت برای جوانان در دولت فراهم نیست

Posted By admin On خرداد ۷, ۱۳۹۸ @ ۱۱:۰۴ ق.ظ In اجتماعی | No Comments

گروه خبر: عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس با بیان لینکه ، ای کاش دولت در عرصه سخنگویی تصمیم بر جوانگرایی می‌گرفت گفت : فرصت برای جوانانی که کم هم نیستند در دولت چندان فراهم نیست.
به گزارش آرازآذربایجان ، نماینده مردم خوی و چایپاره گفت: در مورد آقای ربیعی و شخصیت ایشان هیچ صحبتی نمی کنم و نمی خواهم بگویم نگاه منفی دارم اما اگر در این جایگاه از چهره جدید و جوان تری استفاده می شد، طبیعتا هم برای دولت خوب بود هم پیام خوبی به جامعه داده می شد. سیدتقی کبیری عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی ، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جوانگرایی در بین مدیران اظهار داشت: علی رغم اینکه در آغاز کار دولت نیروهای جوان بر سر کار آمدند اما متاسفانه در واقعیت تمایل دولت به غیر جوانان بسیار بیشتر از جوانان است.
وی ادامه داد: یعنی اگر نسبتی از مجموعه کابینه را در نظر بگیریم چه در حوزه معاونان و چه در حوزه وزرا به نظر می رسد که فرصت برای جوانانی که کم هم نیستند در دولت چندان فراهم نیست.کبیری تصریح کرد: البته فرموده مقام معظم رهبری به این معنا نیست که به افراد باتجربه و میانسال بی توجهی کنیم اما طبیعی است که در چنین فرصت هایی حضور جوانان پرانرژی و باانگیزه موجب کارآیی و خلاقیت بیشتر می شود.
نماینده مردم خوی و چایپاره با تاکید براینکه ای کاش دولت در عرصه سخنگویی تصمیم بر جوانگرایی می گرفت، خاطرنشان کرد: در مورد آقای ربیعی و شخصیت ایشان هیچ صحبتی نمی کنم و نمی خواهم بگویم نگاه منفی دارم اما اگر در این جایگاه از چهره جدید و جوان تری استفاده می شد، طبیعتا هم برای دولت خوب بود هم پیام خوبی به جامعه داده می شد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%81%d8%b1%d8%b5%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%8a-%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d9%88%d9%84%d8%aa-%d9%81%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%85-%d9%86%d9%8a%d8%b3%d8%aa/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.