نماينده مردم اروميه در خانه ملت:

فردی برای سکان‌داری استاندار جدید از سوی وزارت کشور مطرح نشده است

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در خانه ملت گفت: اخبار منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر تعیین شدن استاندار جدید آذربایجان غربی کذب است.
عابد فتاحی در گفت و گو با ایسنا افزود: اخیرا اخباری مبنی بر مشخص شدن استاندار جدید آذربایجان غربی در رسانه‌ها مطرح شده که تمامی اخبار در این رابطه کذب است، تا کنون بیش از ۴۰ نفر برای سکان‌داری استانداری آذربایجان غربی اعلام آمادگی نمودند ولی از سوی وزارت کشور هیچ شخصی در این رابطه مطرح نشده است.
وی با بیان اینکه، هرکسی توان استاندار بودن آذربایجان غربی را ندارد، اذعان کرد: طی نشستی که با وزیر کشور داشتم تا کنون کسی از سوی وزارت کشور در این رابطه مطرح نشده است.
فتاحی با بیان اینکه، تمایلی به استاندار شدن ندارم، اظهار کرد: متأسفانه بسیاری از افراد شناخته شده در آذربایجان غربی افکار استانداری در ذهن خود می‌پرورانند.
وی در این رابطه تصریح کرد: قرار بر این است طی روز های آینده چند گزینه در این رابطه از سوی مجمع نمایندگان استان و چند گزینه نیز از سوی وزارت کشور مطرح شود تا انشاالله به گزینه واحدی در این رابطه دست یافت.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه، در بحث گزینش استاندار جدید آذربایجان غربی باید شایسته سالاری مد نظر قرار گیرد، اذعان کرد: آذربایجان غربی چشم اسفندیار ایران است و تمامی مقامات امنیتی و اطلاعاتی به این موضوع واقف هستند، آذربایجان غربی به علت موقعیت جغرافیایی خود در شرایط حساسی قرار دارد که این موضوع توجه ویژه ای به بحث انتخاب استاندار جدید آذربایجان غربی را نیز می‌طلبد.
وی همچنین در رابطه با انتظارات موجود از استاندار جدید آذربایجان غربی گفت: استاندار آذربایجان غربی باید تمامی تلاش خود را برای بهبودی وضعیت اقتصادی استان و معیشتی مرزنشینان به کار گیرد چرا که آذربایجان غربی دروازه ای به سوی اتحادیه اروپا و از شرایط منحصر به فردی برخوردار است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۳ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۴:۱۲ ق.ظ

دیدگاه


دو + 5 =