فرماندار سردشت:

فرجام نیک برجام نشاط دهه فجر را دو چندان کرده است

فرجام نیک برجام نشاط دهه فجر را دو چندان کرده است

گروه خبر: فرماندار سردشت گفت: به نتیجه رسیدن برجام موجب شده تا شور و نشاط جشن_های ایام دهه مبارک فجر امسال دوچندان شود.
عزیز حسنی در گردهمایی دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان سردشت که با حضور بخشداران، دهیاران و شوراهای بخش مرکزی و وزینه و جمعی از مسئولان ادارات این شهرستان برگزار شد، افزود: با به اجرا درآمدن برجام و برداشته شدن تحریم ها، ایران اسلامی توانایی خود را بیش از پیش به رخ جهانیان کشید.
وی گفت: تقارن این دو رویداد که حلاوت آن باعث شیرینی کام مردم ایران شده موجب شده است تا جشن های سالگرد پیروزی انقلاب با شکوه و عظمت بیشتری برگزار شود.
وی با تبریک توافق هسته ای و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: تقارن این دو موفقیت حاصل صلابت و استقامت مردم ایران اسلامی است که با صبر و شکیبایی ملامت ها را تحمل کردند تا به پیروزی رسیدند. حسنی اضافه کرد: ملت ایران نشان دادند که همیشه و در هر شرایطی پایبند اصول انقلابی بوده و بر خواسته ها باورها و ارزش های خود هرگز سازش نکرده و در برابر زیاده خواهی قدرت های جهانی کوتاه نمی آیند.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو آن را فرصتی برای مشارکت مردم در قدرت، تصمیم گیری و قانونگذاری دانست و گفت: شرکت در انتخابات فراتر از یک تکلیف بوده و حقی است که قانون اساسی به ما داده تا در سرنوشت خود سهیم باشیم.
حسنی همچنین به نقش سازنده شوراها و دهیاران در برگزاری یک انتخابات باشکوه اشاره کرد و افزود: شوراها و دهیاران حلقه ارتباطی مردم و دولت هستند و به خاطر تعامل و ارتباط مستقیمی که با مردم دارند، می توانند به عنوان بازوی اجرای دولت نقش موثری در برگزاری انتخاباتی کارآمد با حضور حداکثری مردم ایفا کنند. وی با تاکید بر اطلاع رسانی در خصوص وظایف و اختیارات نمایندگان اظهار کرد: مردم باید با آگاهی از وظایف و حیطه اختیارت یک نماینده برنامه های کاندیداها را رصد کرده و فرد اصلح را برگزینند. فرماندار سردشت همچنین به اعتبارات اختصاص یافته به روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: اعتبارات دو سال اخیر روستاها در قالب طرح های دهیاری ها و بخشداری ها ۴۵ میلیارد ریال بوده که برای اجرای پروژه های روستایی هزینه شده است.
در ادامه بخشدار مرکزی سردشت نیز با ارائه گزارشی از عملکرد بخشداری گفت: تا کنون ۵۶ دهیاری در بخش مرکزی راه اندازی و ۳۵ ساختمان دهیاری نیز احداث و هشت دستگاه تراکتور، سه دستگاه بیل مکانیکی و هفت دستگاه خودروی حمل زباله در اختیار آنها قرار گرفته است . رحمان احمدی افزود: نقشه برداری برای گازرسانی ۱۲۰ روستا نیز انجام شده و هم اکنون چهار روستا از نعمت گاز بهره مند بوده و برای گازرسانی ۱۲ روستای دیگر نیز قرارداد انعقاد شده است. در ادامه این مراسم نماینده دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای سردشت و شماری از مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان مطالبی را در زمینه های مختلف بیان کردند. شهرستان مرزی سردشت با ۱۱۲ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی در جوار مرزهای کشور عراق واقع شده است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۵:۵۸ ق.ظ

دیدگاه


هشت + 3 =