امام جمعه ارومیه:

فتنه گران برنامه جدیدی برای سال ۹۸ طراحی می کنند

فتنه گران برنامه جدیدی برای سال ۹۸ طراحی می کنند

آرازآذربایجان- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: دشمن هیچگاه از دشمنی خودش دست برنداشته و برای سال ۹۸ برنامه جدیدی طراحی می کند.
حجت الاسلام سیدمهدی قریشی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت سالروز ۹ دی و دعوت از آحاد مردم برای حضور پرشور در آیین های بزرگداشت این رو حماسی افزود: نهم دی سالگرد حماسه بسیار عظیمی است که ملت ایران در سال ۸۸ بعد از آن که فتنه گران، از بیرون تغذیه شده، کشور را به آشوب و امنیت مردم و کشور را به خطر انداختند و شیرینی انتخاباتی که اکثریت جامعه در آن شرکت کرده بودند را به تلخی تبدیل کردند.
این پیام می افزاید: مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی، وظیفه ایمانی و انقلابی احساس کرده و به میدان آمدند و میلیون ها نفردر مقابل فتنه گران صف آرایی کرده و طومار فتنه گری را برچیدند.
امام جمعه ارومیه در ادامه این پیام آورده است، روز نهم دی روز بصیرت و روز میثاق امت با ولایت نام گرفته و اینکه رهبر معظم انقلاب تأکید می فرمایند دشمن هیچگاه از دشمنی خودش دست برنداشته و برای سال ۹۸ طراحی می کند، یقیناً بصیرت و دیدگاه نافذی که در ملت عزیز ما در طول ۴۰ سال ایجاد شده، اجازه نخواهد داد فتنه گران، فتنه ای مشابه فتنه سال ۸۸ به وجود آورند.
حجت الاسلام قریشی تاکید کرده است، در این راستا از عموم مسئولین و مردم شریف و همیشه در صحنه استان دعوت می‌کنم همانند سالهای گذشته و سایر مناسبتهای مذهبی و انقلابی در مراسم های بزرگداشت این روز شرکت کرده و با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان نظام و انقلاب بزنند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۹ ق.ظ

دیدگاه


+ هشت = 9