معاون امور زیربنایی و حمل و نقل امور شهری شهرداری ارومیه:

فاز نخست تقاطع غیر همسطح آذربایجان تا پایان آبان افتتاح می شود

فاز نخست تقاطع غیر همسطح آذربایجان تا پایان آبان افتتاح می شود

آرازآذربایجان-معاون امور زیربنایی و حمل و نقل امور شهری شهرداری ارومیه گفت: فاز نخست تقاطع غیر همسطح آذربایجان تا پایان آبان افتتاح می شود.
رضا جوان کیا با تشریح جزئیات اجرای پروژه تقاطع غیر هم‌سطح آذربایجان در ورودی شهر ارومیه افزود: پروژه مهم تقاطع غیره هم‌سطح آذربایجان جزو اولویت‌های مشخص‌شده در بودجه ۹۶ است بنابراین با تلاش شهرداری فاز نخست این پروژه که بزرگراه جاده مهاباد را به بلوار والفجر متصل می‌کند تا پایان آبان ماه برای افتتاح آماده‌سازی می شود.
وی با بیان اینکه کل پروژه تقاطع غیر هم سطح آذربایجان ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد تصریح کرد: روند تکمیل فاز نخست این تقاطع طی ۲۰ روز گذشته روند خوبی داشته و با ۸۵ درصد پیشرفت در حال آماده سازی است.
جوان کیا اظهار کرد: تاکنون به منظور تکمیل فاز نخست تقاطع غیر همسطح آذربایجان ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
وی مشکلات تامین بودجه رایکی از علل تاخیر در اتمام این پروژه عنوان و اظهارکرد: تملک اراضی، عدم اخذ مطالبات شهرداری،تامین مصالح و مشکلات اقتصادی حاکم در کشور از دلایل روند کند اتمام این پروژه است.
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل امور شهری شهرداری ارومیه تصریح کرد: با تلاش های شهردار ارومیه و تامین منابع مالی بزودی و تا پایان ماه جاری این تقاطع افتتاح می شود.
جوان کیا تصریح کرد: براساس هدف گذاری انجام شده فاز دوم تقاطع غیر همسطح آذربایجان ارومیه نیز تا هفته دولت ۹۷ افتتاح می شود.
منبع: ایسنا

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۸:۵۶ ق.ظ

دیدگاه


+ 4 = ده