فاز دوم شهربازی مدرن ارومیه برای بزرگ‌سالان اجرا می‌شود

فاز دوم شهربازی مدرن ارومیه برای بزرگ‌سالان اجرا می‌شود

آراز آذربایجان-شهردار ارومیه گفت: مرحله نخست تجهیزات شهربازی بزرگ ارومیه خریداری شده و تجهیزات مخصوص بزرگ‌سالان نیز در دو فاز بعدی در حال تکمیل شدن است.
محمد حضرت پور در مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره گل‌ها در دهکده ساحلی چی چست ارومیه اظهار داشت: مجموعه گردشگری تفریحی دهکده ساحلی چی چست ارومیه محلی برای شاد و نشاط مردم است و خرسندیم توانستیم رضایتمندی مردم را در این مکان جلب کنیم.
شهردار ارومیه گفت: مرحله نخست تجهیزات شهربازی بزرگ ارومیه خریداری شده و تجهیزات مخصوص بزرگ‌سالان نیز در دو فاز بعدی در حال تکمیل شدن است.
وی تصریح کرد: ۹ اردیبهشت متعلق به شوراهایی است که همه پیشرفت و توسعه شهر ارومیه مدیون تعامل و همراهی آن‌هاست و بر خود وظیفه می دانم از همه دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی، قضایی و نظارتی سپاه تشکر کنم.
حضرت پور بیان کرد: رشد اقتصادی، کشاورزی و گردشگری شهر ارومیه از نخستین مراحل تحقق ارومیه در افق ۱۴۰۰ است.
وی یادآور شد: جذب گردشگر در شعاع ۲۵۰ کیلومتری ارومیه با زیر ساختی مثل دهکده گردشگری چی چست از جمله اقدامات ما در حوزه گردشگری و ارومیه در ۲۰۲۰ است
شهردار ارومیه گفت: نشان دادن زیبایی‌های شهر ارومیه از جمله رسالت‌های اصحاب رسانه برای تحقق اهداف ارومیه در ۲۰۲۰ و جذب گردشگر برای شهرمان است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱:۲۷ ب.ظ

دیدگاه


1 + شش =