همزمان با اجلاس نهایی 12000 شهید آذربایجان غربی //

فازاول پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان، افتتاح خواهد شد

فازاول پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان، افتتاح خواهد شد

آراز آذربایجان-شهردار ارومیه گفت: فازاول پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان، همزمان با اجلاس نهایی ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی افتتاح خواهد شد.
محمد حضرت پور تصریح کرد: فازاول پروژه تقاطع غیر هم سطح آذربایجان ۱۲ آذر همزمان با اجلاس نهایی کنگره ملی ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی افتتاح خواهد شد.
وی افزود: این افتتاح با حضور مقامات کشوری و لشکری صورت خواهد گرفت.
حضرت پور با اشاره به اینکه پروژه آذربایجان شامل ۴ فاز است، اظهار کرد: فاز اول آن به طول ۹۱۰ متر با عرض ۱۱ متر است.
وی در خصوص تاثیر افتتاح فاز اول بر کاهش ترافیک گفت: این فاز شامل باند برگشت جاده امامزاده به خیابان والفجر است و بر رفع ترافیک فلکه آذربایجان ۴۰ درصد تاثیردارد که می توانیم از این باند به صورت دوطرفه استفاده کنیم، یا مسیر آن صبح ها از سمت والفجر به امام زاده و بعد از ظهر عکس آن باشد.
شهردار ارومیه در خصوص زمان بهره برداری فاز دوم این پروژه گفت: تلاش می کنیم تا اردیبهشت سال ۹۷ فازدوم آن را همراه با زیرگذر افتتاح کنیم و همچنین برنامه ریزی برای افتتاح کل پروژه هفته دولت سال آینده است.
حضرت پور در پاسخ به این سوال آیا مشکلات مالی شهرداری مانع از تداوم اجرای پروژه آذربایجان خواهد شد تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های بعمل آمده پروژه تداوم خواهد داشت و تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.
وی در ادامه با بیان اینکه تامین مالی پروژه از سوی شهرداری ارومیه بوده و بودجه دولتی شامل آن نشده، تصریح کرد: متاسفانه سالهای قبل در بودجه بندی کشوری، ردیفی برای پروژه های شهری ارومیه پیش بینی نشده بود، به استثنای بخش حمل و نقل که آن هم برای شهرهای دارای پروژه مترو و بالای یک میلیون نفر تعلق می گرفت.
شهردار ارومیه در پایان اظهار امیدواری کرد با کمک نمایندگان بتوانیم در بودجه برنامه ششم برای پروژه های عمرانی شهر ارومیه همچون سایر شهرها مثل تهران، کرج و اصفهان در ردیف ملی بودجه پیش بینی کنیم.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۹ ق.ظ

دیدگاه


پنج × = 40