- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

عوارض آزادراه ارومیه تبریز معقول نیست

Posted By admin On آبان ۲۴, ۱۳۹۹ @ ۱۰:۴۴ ق.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

گروه خبر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: دریافت عوارضی در مسیر آزادراه ارومیه به تبریز قابل قبول نیست، و باید توجه داشت دریافت عوارض مستلزم ارائه خدمات رفاهی و آسایشی به عموم است. به گزارش آراز آذربایجان، آیدین رحمانی رضائیه در جلسه بررسی مشکلات پل میان‌گذر دریاچه ارومیه، ضمن انتقاد از دریافت عوارضی مسیر ارومیه به تبریز، اظهار داشت: دریافت عوارض در مسیر آزادراه ارومیه به تبریز قابل قبول نیست و باید توجه داشت دریافت عوارض مستلزم ارائه خدمات رفاهی و آسایشی به عموم است.
وی ادامه داد: علی‌رغم درآمد بالا از طریق این عوارضی خدمات آن‌چنانی در مسیر آزادراه ارائه نمی‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با بیان این که دریافت عوارضی در چند قطعه از مسیر آزادراه قابل قبول نخواهد بود، تصریح کرد: دریافت عوارض از عموم، مسوولان و دستگاه‌های مربوطه را مؤظف به ارائه خدمات رفاهی و آسایشی می‌کند.
رحمانی دلیل نامطقی بودن دریافت عوارض از مردم را عدم نگهداری قطعات ۱ و ۲ آزادراه دانست و گفت: از مردم بابت وضعیت موجود پل میان‌گذر عذر خواهی می‌کنم و همچنین سرمایه‌گذار دلیل این موضوع را عدم تحویل کامل پروژه اعلام می‌کند.
وی با تأکید بر این که نظارت مقیم به مسیر آزادراه و پل از استان انجام شود، بیان کرد: همچنین اداره کل راه و شهرسازی استان باید پیمانکار نگهداری از پل و مسیر را حداکثر تا پانزدهم آذرماه تعیین کند.
این مقام مسوول خاطرنشان کرد: قطعات ۱ و ۲ مسیر آزادراه ارومیه-تبریز از استانداردهای لازم برخوردار نیست.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%b9%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%b6-%d8%a2%d8%b2%d8%a7%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%8a%d9%87-%d8%aa%d8%a8%d8%b1%d9%8a%d8%b2-%d9%85%d8%b9%d9%82%d9%88%d9%84-%d9%86%d9%8a%d8%b3%d8%aa/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.