فرمانده قرارگاه منطقه اي شمالغرب نزاجا:

عملیات کربلای ۷ اثبات کننده حقانیت جمهوری اسلامی بود

عملیات کربلای ۷ اثبات کننده حقانیت جمهوری اسلامی بود

گروه خبر: فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا گفت: عملیات کربلای ۷ اثبات کننده حقانیت جمهوری اسلامی ایران و نشان دهنده اراده ملت بزرگ ایران اسلامی بود.
امیر عنایت الله حاجیلو در همایش گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای ۷ و شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در ارومیه با اشاره به این که شهید صیاد شیرازی تبلور غیرت دینی، شجاعت ، شهامت بود افزود: این شهید بزرگوار مایه وحدت ارگان های مختلف نیروهای مسلح و یکی از فرماندهان دلیر دوران پر افتخار دفاع مقدس بودند.
وی با بیان ابن که عملیات کربلای ۷ اثبات کننده حقانیت جمهوری اسلامی ایران و نشان دهنده اراده ملت بزرگ ایران اسلامی بود اظهارداشت: امیر آذرفر به عنوان یک اسوه و الگو و به عنوان فرمانده دلیر عملیات کربلای هفت توانست دل امام خمینی ره و مردم را با پیروزی در این عملیات شاد کند.
مشاور ویژه فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی خانواده معظم شهدا را ولی نعمتان ایران اسلامی دانست و گفت: شهید صیاد شیرازی در تمام ابعاد زندگی خود یک الگوی و اسوه مثال زدنی برای تمام انسان ها می باشد.
امیر سرتیپ خرم طوسی رمز موفقیت شهید صیاد شیرازی را دوری از منیت و تعلق همه امورات به خداوند تبارک و تعالی دانست و افزود: همان گونه که این شهید بزرگوار در وصیت نامه خود اشاره کرده این خداوند است که قلب او را مالامال از عشق به راه اسلام و ولایت قرار داده است.
وی احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را از جمله دیگر خصیصه های شهید صیاد شیرازی عنوان کرد و ادامه داد: ولایت مداری اصل مهم در کردار و عملکرد این شهید بزرگوار است.
مشاور ویژه فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: اگر رشادت شهیدان انقلاب اسلامی در دفاع از کیان ایران اسلامی نبود امروز شاهد این اقتدار و عزت نبودیم.
یکی از نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم با اشاره به این که قرآن کریم همواره بر زنده بودن شهدا در نزد خداوندمتعال تاکید می کند گفت: شهدا با خدا معامله کردند و با توجه به آیات الهی نزد پروردگار خود روزی می خورند.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از مهر، آیت الله قریشی با اشاره به خاطره ای از امیر سپهبد علی صیاد شیرازی افزود: این شهید بزرگوار افتخار ارتش جمهوری اسلامی است و موجب وحدت نیروهای مسلح است.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۵:۴۷ ق.ظ

دیدگاه


7 − = دو