امام جمعه بوکان:

علما نقش مهمی در ایجاد وحدت بین اقوام دارند

علما نقش مهمی در ایجاد وحدت بین اقوام دارند

گروه خبر: امام جمعه بوکان و داوطلب شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: علما و روحانیون نقش مهمی در ایجاد وحدت بین اقوام و مذاهب دارند.
ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده در خاتمه ثبت نام با حضور در جمع خبرنگاران اظهارداشت: اینجانب امام جمعه بوکان در استان به نیت خدمت به مردم شریف ایران و استان و برای حضور در مجلس خبرگان رهبری شرکت می‌کنم.
امام جمعه بوکان ادامه داد: یکی از اهداف من برای شرکت در مجلس خبرگان رهبری استفاده بیش از پیش از محضر مقام معظم رهبری است.ماموستا خلیفه زاده تاکید کرد: بنده در یک خانواده مذهبی پرورش یافته و در طول عمر خود در خدمت ملت بوده‌ام. می‌خواهم این خدمت را ادامه و توسعه بدهم.
وی نقش علما را ایجاد وحدت و اتحاد بین اقوام ومذاهب از جمله شیعی و سنی عنوان کرد و افزود: نقش مجلس خبرگان رهبری در این مهم بسیار حیاتی و ضروری است.ماموستا خلیفه زاده گفت: یکی از وظایف امروز ما ایجاد و تبلیغ اتحاد در بین مردم است، باید اتحاد بین امت اسلامی را تا خارج از مرزهای میهن خود گسترش داد.
در انتخابات هفتم اسفندماه از استان آذربایجان_غربی ۱۲ نماینده برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و سه نماینده برای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و یک نماینده نیز به عنوان منتخب اقلیت‌های دینی برای مجلس دهم انتخاب خواهند شد.
به گزارش مهر، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه به صورت همزمان و توأم در سراسر کشور برگزار می‌شود

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۷:۱۴ ق.ظ

دیدگاه


نُه − = 7