علت گرانی ناشی از نبود اجناس نیست از سوء‌مدیریت مسئولان است

علت گرانی ناشی از نبود اجناس نیست  از سوء‌مدیریت مسئولان است

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان_غربی و امام جمعه ارومیه در خصوص شرایط اقتصادی و موضوع گرانی گفت: مسئولان باید گرانی را کنترل و مهار کنند چرا که علت گرانی ناشی از نبود اجناس نیست بلکه از سوء‌مدیریت است، انتظار همه مردم از مسئولین دولت و مجلس این است که به مطالبه مقام معظم رهبری در مورد گرانی هر چه سریع‌تر پاسخ دهند.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی افزود: دولت و مجلس باید به مطالبه مقام معظم رهبری در مورد مهار گرانی عمل کنند.
وی ادامه داد: مسئولین باید گزارش کامل کنترل و مهار گرانی را به محضر مقام معظم رهبری و مردم ارائه دهند و علت گرانی‌ها کارهای انجام شده و نتیجه آن را گزارش دهند و اینگونه نباشد که مسئولین فقط به مطالبات مقام معظم رهبری گوش دهند و آن را پیگیری نکنند.
امام جمعه ارومیه با بیان اینکه علاج واقعی حل مشکلات مسلمانان رعایت وحدت است، ادامه داد: مقام معظم رهبری به این مسئله اشاره کردند که وجود مقدس پیامبر اسلام وجودی بودند که با به زحمت افتادن مردم ناراحت می‌شدند چرا که پیامبر گرامی اسلام وجود مقدسی بودند که حرص و ولع هدایت همه مردم را داشتند.
وی اضافه کرد: مسئله دیگری که مقام معظم رهبری به آن پرداختند مسئله وحدت است که فرمودند متأسفانه مسلمین مسئله وحدت را به خوبی درک نکرده‌اند چرا که راه حل تمامی مشکلات مسلمانان رعایت مسئله وحدت است.
امام جمعه ارومیه با تاکید بر اینکه مسئولین باید بیش از پیش به فکر اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا باشند، اضافه کرد: بر اساس توصیه‌های مقام معظم رهبری، مسئولان باید بیش از پیش به فکر اقشار آسیب‌دیده از بیماریکرونا باشند و با فراهم کردن امکانات بیشتر مشکلات آسیب‌دیدگان را رفع کنند.
وی یادآور شد: در این ایام که ویروس کرونا سلامتی و امنیت جوامع دنیا را به خطر انداخته و تهدید می‌کند توجه به چند مسئله بسیار حیاتی است، مسئله اول اینکه انسان باید متوجه باشد که ویروس کرونا در دنیا این مسئله را اثبات کرد که بشر موجودی عاجز و ناتوان است و با وجود تمامی امکانات و علمی که دارد نتوانست در مقابل یک ویروس مقاومت کند.
قریشی با بیان اینکه ویروس کرونا این مسئله را ثابت کرد که بشر دچار تکبر بوده و تصور می‌کرد با داشتن امکانات و علم می‌تواند دنیا را مدیریت کند، افزود: انسان علاوه بر تلاش برای از بین بردن این ویروس باید به خداوند اعتماد کرده و از خداوند استمداد و طلب یاری کند تا خداوند با قدرت خود و توفیق به محققان و دانشمندان این ویروس را از جامعه بشری دفع و رفع کند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۸ ق.ظ

دیدگاه


نُه + 3 =