نماينده مردم اروميه در مجلس:

عدم امنیت شغلی مهم ترین دلیل کاهش ازدواج درآذربایجان غربی است

عدم امنیت شغلی مهم ترین دلیل کاهش ازدواج  درآذربایجان غربی است

گروه خبر:نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای شهر ارومیه گفت: مشکلات اقتصادی ، بیکاری و عدم امنیت شغلی به دلیل (شرکتی یا پیمانی) بودن شغل ها علت اساسی کاهش نرخ ازدواج در آذربایجان¬غربی است.
به گزارش آراز آذربایجان، نادر قاضی پور با اشاره به اینکه همه مسئولین باید در رفع مشکل ازدواج جوانان تلاش کنند اظهار کرد:مسولان باید با ایجاد اشتغال دائم امنیت شغلی ایجاد کنند همچنین از رواج اشرافی_گری در جامعه جلوگیری کنند. وی گفت: سرمایه‌گذاری تاثیر مستقیم بر اشتغال دارد و با افزایش سرمایه‌گذاری، شغل‌های بیشتری ایجاد می‌شود و این موضوع به اقتصاد کشور کمک می‌کند.
قاضی پور با اشاره به کاهش ۱۲ درصدی ازدواج در بین جوانان آذربایجان غربی تصریح کرد: نبود شغل ،رونق اشرافی گری و انتظارات بی جا از زوجین و عدم امنیت شغلی به دلیل (شرکتی یا پیمانی) بودن شغل ها علت اساسی کاهش نرخ ازدواج در استان است. نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: افزایش سرمایه گذاری دولت در احداث کارخانه و ارائه تسهیلات بانکی ،برخورد با دوشغله ها و چند شغله ها ، عدم بکارگیری دوباره بازنشستگان و تشویق به بازنشستگی پیش از موعد از جمله اقدامات در راستای ایجاد شغل برای جوانان تحصیل کرده است.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۷:۱۳ ق.ظ

دیدگاه


− 4 = یک