عبور و مرور در محورهای آذربایجان غربی با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

عبور و مرور در محورهای آذربایجان غربی با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

آراز آذربایجان- مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: به رغم بارش‌های پاییزی تمام جاده‌های این استان باز است اما عبور و مرور در برخی محورهای این استان فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.
ارسلان شکری در جمع خبرنگاران با تشریح آخرین وضعیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی اظهار داشت: روز گذشته به رغم تعطیلی برخی جاده‌های این استان که بر اثر بارش برف سفیدپوش یا لغزنده شده بود توسط راهداران برف‌روبی، شن‌پاشی و نمک‌پاشی شد و در حاضر تردد در تمامی محورهای ارتباطی استان برقرار است.
وی افزود: بر اساس تصاویر دریافتی از سامانه‌های نظارت تصویری و گزارش راهداران در حال حاضر وضعیت جوی در جاده‌های استان بدون بارندگی است.
به گفته وی مه گرفتگی در گردنه قوشچی، زمزیران سردشت، چالدران و خوی موجب کاهش دید افقی رانندگان شده است.
وی گفت: رانندگان از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و در صورت لزوم نیز از داشتن زنجیرچرخ و امکانات ایمنی در خودروی خود اطمینان حاصل کنند.
مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: با توجه به اخبار واصله از همکاران راهدار اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان شاهین‌دژ بارش برف شدید در محدوده گردنه مائین بلاغ محور شاهین‌دژ _ تکاب سبب کندی عبور و مرور شده است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۴:۲۸ ب.ظ

دیدگاه


هشت × 8 =