نماينده ولي‌فقيه در استان :

ظرفیت مرزی آذربایجان‌غربی برای مقابله با اثرات تحریم‌ها بکار گرفته شود

ظرفیت مرزی آذربایجان‌غربی برای مقابله با اثرات تحریم‌ها بکار گرفته شود

گروه خبر: نماینده ولی‌فقیه درآذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه خطاب به استاندار، مدیران کل حوزه اقتصاد و سایر مسئولان استانی، گفت: با توجه به اینکه آذربایجان‌غربی با چند کشور مرز مشترک دارد، مسئولان استانی باید برای مقابله با اثرات تحریم‌ها اقدام کنند.
به گزارش آرازآذربایجان¬غربی ، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه با بیان اینکه باید در تمام عرصه‌ها همانند ۴۰ سال گذشته با تمسک به احکام الهی در برابر تحریم‌های آمریکا و فشارها ایستادگی کنیم، اظهار داشت: تاکید رهبر انقلاب بر اینکه نفس‌های پایانی دشمن است، با همت عمومی محقق می‌شود.
وی با تبریک هفته کار و کارگربه بیانات رهبر انقلاب در خصوص جایگاه قشر کارگر اشاره و خاطرنشان کرد: کار جهادی در عرصه تولید توسط کارگران موضوعی است که مورد توجه رهبری قرار دارد و این امر جز با تلاش همگانی و فعالیت در عرصه‌های مختلف محقق نمی‌شود.
حجت‌الاسلام قریشی خطاب به استاندار، مدیران کل حوزه اقتصاد و سایر مسئولان استانی، ابراز داشت: با توجه به اینکه آذربایجان‌غربی با چند کشور مرز مشترک دارد، مسئولان استانی باید برای مقابله با اثرات تحریم‌ها اقدام کنند.
وی با تاکید بر اینکه مدیران باید همت و تلاش داشته باشند و با تلاش و سرعت نسبت به اجرا کردن طرح‌ها اقدام کنند، متذکر شد: همراهی بخش خصوصی، دانشگاه‌ها و عموم فعالان اقتصادی لازمه موفقیت در عرصه تولید است و از مسئولان و اساتید دانشگاه‌ها می خواهیم با تشکیل تیم‌های ویژه نسبت به بررسی،حل و رفع مشکل واحدهای تولیدی اقدام کنند.
وی به مشکل مالی برخی واحدهای تولیدی و اقتصادی سطح استان اشاره و تصریح کرد: موسسات مالی و بانک‌ها به فکر ارتقای سطح تولید باشند نه اینکه فقط به سود خود و موسسه فکر کنند و مدیران واحدهای اقتصادی باید وارد میدان جنگ اقتصادی شوند و به همدلی، وحدت و حمایت از اقتصاد ملی توجه کنند.نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی یادآور شد: وعده الهی است که در صورت تلاش عمومی برای حل مشکلات قطعا شاهد پیروزی در صحنه‌های مختلف خواهیم بود.خطیب جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: لازم است تا مسئولان و عموم مردم با دقت به عرصه امر به معروف و نهی از منکر وارد شوند و از رفتار نادرست افراد در صحنه عمومی جامعه جلوگیری کنند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۳ ب.ظ

دیدگاه


6 + شش =