نماينده مردم اروميه در مجلس:

طرح جامع شهری ارومیه بدون هماهنگی اجرایی شده است

طرح جامع شهری ارومیه بدون هماهنگی اجرایی شده است

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح جامع شهری ارومیه بدون هماهنگی اجرایی شده است و براین اساس مشکلات متعددی را در زمینه عمران شهری مواجه هستیم.
نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با آراز آذربایجان اظهار داشت: مشکل اساسی آب گرفتگی معابر شهری ارومیه به طرح جامع شهری بر می‌گردد که طبق این نقشه، راه و شهرسازی هنگام آزاد سازی باید هماهنگی لازم را با اداره آب و فاضلاب برای انتقال کانال‌های زیر زمینی موجود در بخشی که آزاد سازی در آن صورت گرفته را برعهده می‌گرفت.
وی به آب گرفتگی خیابان آزادگان هنگام بارش باران اشاره کرد و گفت: قبلا در این منطقه یک نهر محلی وجود داشت که آب اضافی شهر در هنگام بارندگی در آن جا جمع می‌شد ولی اکنون با وجود اینکه این نهر توسط شهرداری از بین رفت ولی شاهد آب گرفتگی هنگام بارندگی در این خیابان هستیم.
قاضی‌پور ادامه داد: انتظار داریم هنگام آزادسازی خیابان‌ها اداره آب و فاضلاب و شهرداری ارومیه با هم همکاری کرده و کانال‌های زیرزمینی را به سایر مناطق انتقال دهند تا شاهد چنین اتفاقات ناگواری در سطح شهر نباشیم.وی تصریح کرد: کانال‌های زیرزمینی موجود در شهر به صورتی تعبیه شده که در صورت بارندگی بسیار مختصر نیز توانایی حفظ و انتقال آب را از دست داده و موجب ترکیدگی آسفالت و سرریز شدن آب در خیابان ها می‌شوند که عامل اصلی به وجود آمدن این مشکل شهرداری ارومیه است چرا که شهرداری باید توجه ویژه خود را در قبال کانال کشی و تعبیه لوله در زیر خیابان‌ها برای هدایت آب‌های زیرزمینی به کار گیرد که شاهد به وجود آمدن چنین مشکلی نباشیم.
قاضی‌پور در خصوص فعالیت‌های شهرداری ارومیه اظهار داشت: شهرداری ارومیه در سال‌های اخیر اقدامات بسیاری را در راستای حفظ و اعتلای رفاه شهروندان انجام داده است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۵:۱۰ ق.ظ

دیدگاه


− 3 = دو