عضو کميسيون اجتماعي مجلس:

طرح انتقال پایتخت هزینه‌بر ولی با مشکلات فراوان تهران باید اجرایی شود

طرح انتقال پایتخت هزینه‌بر ولی با مشکلات فراوان تهران  باید اجرایی شود

گروه خبر: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اذعان بر اینکه انتقال پایتخت هزینه‌بر است، گفت: طرح انتقال پایتخت به شهری کم جمعیت راه حل مناسبی برای کاهش آلودگی هوای این شهر است.
مهدی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار آراز آذربایجان اظهار داشت: انتقال پایتخت به یکی از شهرهای کم جمعیت یکی از مهم‌ترین مباحثی است که در چند سال گذشته مد‌نظر قرار دارد.
وی با بیان اینکه در این زمینه اظهار نظرهای متفاوتی ارائه می‌شود، تصریح کرد: انتقال پایتخت به شهری کم جمعیت‌تر هزینه‌بر است ولی در حال حاضر نیز مشکلات عدیده‌ای در تهران وجود دارد که یکی از آن‌ها آلودگی هوا است. عیسی‌زاده افزود: در این صورت ترافیک، تقاضا برای مسکن، شغل و اسکان در این شهر که هم اکنون روز به روز در حال رشد است کاهش می‌یابد.
نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی طرح انتقال پایتخت را راه‌حل مناسبی برای حل مشکلات عنوان کرد و گفت: هر چند این طرح مشکلات متعددی نیز به همراه دارد ولی امید می‌رود با برنامه‌ریزی و مطالعاتی که در این خصوص انجام می‌گیرد با کم‌ترین مشکلات در این زمینه مواجه شویم.
عیسی‌زاده با بیان اینکه هم‌اکنون سیستم اداری به نوعی به علت ترافیک با مشکلات فراوانی همراه است، اظهار داشت: تا کنون شهری که پایتخت به آن انتقال یابد مشخص نشده و در این زمینه به طور جداگانه از نمایندگان رای‌گیری می‌شود.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۲ ق.ظ

دیدگاه


چهار × 5 =