طرح‌های با قابلیت اجرایی برای موضوع عفاف و حجاب ارائه شود

طرح‌های با قابلیت اجرایی برای موضوع عفاف و حجاب ارائه شود

آراز آذربایجان- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: برای موفقیت در عرصه دینی به ویژه عفاف و حجاب باید هم ارائه دهندگان طرح‌ها و هم مدیران و مسوولان در خط اجرا دارای اعتقاد قوی و راسخ به این مهم باشند و طرحی با قابلیت اجرا ارائه دهند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در دیدار با مدیران مراکز فروش ملزومات حجاب آذربایجان غربی افزود: بی رغبتی که امروز با آن مواجه هستیم، باید در آینده جبران شود و بخش مدیریتی و خصوصی در راستای رسیدن به جامعه ایده‌آل و آرمانی قدم‌های راسخی بردارند.
وی ادامه داد: این حرکت با اتکا به ظرفیت مردمی که شامل طراحان، فروشندگان و تولیدکنندگان لوازم حجاب می‌شود، مقدور خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: در برخی موارد اقداماتی از سوی نهادهای متولی فرهنگ و رسانه رخ می‌دهد که خود مغایر با فرهنگ متعالی اسلامی و ایرانی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی اضافه کرد: این رویه باید تغییر کند و به مقام و جایگاه متدینین و افراد مقید به موازین شرعی و دینی احترام گذاشته شود.
وی تاکید کرد: برای رسیدن به مسیر غلط و باطل راه‌ها هموار و سهل‌الوصول است، اما برای قدم گذاشتن در مسیر حق باید تلاش کرد و بر همین اساس سختی‌ها و زحماتی که فعالان در بخش‌های مختلف متحمل می‌شوند به عنوان ذخیره آخرت آن‌ها خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: به منظور اصلاح رویه و توجه مدیران به موضوع عفاف و حجاب، باید طرح‌ها و پیشنهادات از سوی فعالان این حوزه ارائه شود و این به شرطی ممکن خواهد بود که طرح‌های ارائه شده دارای ضمانت و ظرفیت اجرایی باشند.
حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی اظهار داشت: مطالبه ما از مدیران دولتی و سایر مسئولان مرتبط این است که در زمینه حمایت از تولیدکنندگان، طراحان و فروشندگان وارد شوند و با حمایت جدی خود نسبت به ارتقای سطح این فعالیت‌ها گام بردارند.
وی تاکید کرد: مصوباتی که در گذشته به منظور اصلاح وضعیت بوده باید به سرعت پیگیری و اجرایی شوند و جلسات به عنوان رفع تکلیف نگریسته نشوند بلکه باید مصوبات ارائه شده با جدیت مورد بررسی قرار گرفته و احرا شوند.
وی بیان کرد: فعالیت در فضای مجازی و داشتن ارتباط دوطرفه با مردم جزو اصول موفقیت در عرصه ارائه خدمات است. در صورتی که نیاز به استقرار غرفه در محل‌های برگزاری نماز جمعه و مراکز دینی و مذهبی باشد، آماده همکاری و مشارکت هستیم و با هماهنگی مسوولان مربوطه می‌توان نسبت به استقرار این غرفه‌ها اقدام کرد.
وی افزود: بیان مشکلات و نیز دعوت از مردم برای استفاده از ظرفیت مراکز فروش و اقلام حجاب در خطبه‌های نماز جمعه می‌تواند ارائه شود که این امر نیازمند طرح‌ریزی و دریافت نظرات و پیشنهادات فعالان این حوزه است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۲ ب.ظ

دیدگاه


5 + = هفت