- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

طرح‌های هادی در روستاهای آذربایجان‌غربی عادلانه اجرا شود

Posted By admin On آبان ۸, ۱۴۰۰ @ ۸:۵۱ ق.ظ In سیاسی,مهاباد | No Comments

گروه خبر: نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح‌های هادی در سطح روستاهای استان باید به صورت عادلانه و با پیشرفت یکسانی اجرا شود.
به گزارش آرازآذربایجان، جلال محمودزاده در جلسه بررسی مشکلات بخش روستایی مهاباد افزود: متاسفانه اعتبارات مربوط به اجرای طرح های هادی شامل دیوارکشی، احداث پل و سایر اقدامات امنیتی و رفاهی در سطح استان عادلانه توزیع نشده است و میانگین درصد اجرای آنها با هم اختلاف قابل توجه و فاحشی دارند.
وی ادامه داد: از ۱۹۴ روستای بالای ۲۰ خانوار مهاباد از ابتدای اجرای طرح هادی در روستاهای استان، تاکنون در ۴۱ روستا آن هم به صورت کاملا ناقص و با کم و کاستی زیاد اجرا شده که همین امر نیز مشکلاتی را بین روستاییان و دهیار و شوراها به وجود آورده است.
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اجرای طرح های هادی در بخش روستاهای خلیفان و منگور شرقی به دلیل سرانه کم جمعیت ، کمتر از ۱۰ درصد بوده و همین امر به عقب ماندگی این بخش محروم موجب شده است.محمودزاده با تاکید بر اینکه میزان اجرای طرح هادی در سطح استان به طور قابل ملاحظه‌ای کمتر از میانگین کشوری است، گفت: متوسط میانگین کشوری این طرح در کشور به ۵۵ درصد رسیده در حالیکه این آمار در سطح استان بین ۳۰ تا ۳۵ درصد است.
وی با بیان اینکه اقدامات خوب دیگری در سایر شاخص ها در سطح روستاهای شهرستان انجام شده است اظهار داشت: تمام روستاهای مهاباد به جز ۱۴ روستا از اینترنت پرسرعت برخوردار و شاخص شهرستانی را از میانگین سطح کشوری بالاتر برده است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%b7%d8%b1%d8%ad%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%d9%8a-%d9%87%d8%a7%d8%af%d9%8a-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%87%d8%a7%d9%8a-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d9%8a%d8%ac%d8%a7%d9%86%e2%80%8c/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.