ضرورت مبارزه جدی و قاطع با موقوفه خواری در آذربایجان غربی

ضرورت مبارزه جدی و قاطع با موقوفه خواری  در آذربایجان غربی

گروه خبر: رییس کل دادگستری آذربایجان_غربی بر ضرورت مبارزه جدی و قاطع با موقوفه خواری در استان تاکید کرد.
به گزارش آراز آذربایجان، ناصر عتباتی در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی اظهار کرد: شورای حفظ حقوق بیت المال ظرفیت بسیار خوبی برای تحقق مبارزه با موقوفه خواری هست و دادگستری استان با تمام قوا در خدمت مردم و اداره کل اوقاف هست تا از موقوفات آنها مراقبت و صیانت نماید و آن را به دست نیازمندان حقیقی برساند.
وی با بیان اینکه حفظ موقوفات هم امر بسیار مهمی هست و برخی با سو استفاده و ارتکاب جرایم خاص به موقوفات تجاوز می‌کنند گفت، باید با موقوفه خواری مبارزه جدی و قاطع صورت گیرد و دست کسانی را که قصد تعرض و تجاوز به موقوفات عمومی مردم را دارند کوتاه کرد.
عتباتی ادامه داد: باید از ظرفیت اداره کل اوقاف و امور خیریه استفاده حداکثری در کمک به زندانیان و خانواده آنها که بسیار نیازمند هستند بشود، خصوصاً در ستاد دیه استان در جرایم غیر عمد اوقاف می‌تواند کمک مؤثر و خدا پسندانه ای را انجام دهد.
حجت الاسلام ناصر جوانبخت مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی نیز در این دیدار با تاکید بر رسیدگی به دعاوی موقوفات و بقاع متبرکه خواستار توجه بیشتر در جهت تثبیت احقاق حقوق موقوفات و تسریع در مرحله رسیدگی شد.در این جلسه علاوه بر دیدار در خصوص ۳ فقره پرونده بحث و تبادل نظر شد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۸:۲۸ ق.ظ

دیدگاه


1 + هفت =