معاون امور اقتصادي استاندار :

صنایع کوچک آذربایجان غربی مورد حمایت قرار گیرد

صنایع کوچک آذربایجان غربی مورد حمایت قرار گیرد

گروه خبر: معاون همانگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی بر لزوم گسترش و حمایت از صنایع کوچک در استان با توجه به مزیتهای نسبی استان تأکید کرد. نادر صفرزاده در چهارمین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط استان اظهارداشت: از مزایای صنایع کوچک انعطاف درمحصول و تغییر سریع در خط تولید و تکنولوژی های جدید و ایجاد اشتغال پایدار می باشد.
وی ضمن گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر بر حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی صنایع کوچک و متوسط استان جهت بهبود شرایط کاری تأکید کرد.
احسان جوی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی در این مراسم با بیان اینکه این نمایشگاه چهارمین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط استان می باشد که توسط شرکت شهرکهای صنعتی برگزار می شود، اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور تعداد ۲۶ واحد از واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی و اعضای خوشه های صنعتی استان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک در مساحتی نزدیک به یک هزار متر مربع در سالن شماره یک نمایشگاه بین_المللی ارومیه دایر شده است، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی آحاد مردم با توانمندیهای صنایع کوچک استان و افزایش تعاملات فیمابین واحدهای تولید می باشد.
جوی با اشاره به اینکه نمایشگاه توانمندی صنایع کوچک و متوسط استان فرصت ارزشمندی برای تبادل دانش و تجربه بین صنعت گران استان است افزود: در واقع نمایشگاه ها می توانند نقش یک دانشگاه را داشته باشند که موجب یادگیری روشهای موفقیت ، تولید خوب و بهینه شوند.
وی در ادامه افزود: از سالهای گذشته در راستای معرفی توانمندی های بخش صنعت و تولیدی استان شرکت شهرکهای صنعتی اقدام به دایر نمودن نمایشگاه دائمی توانمندی در برج خدمات کسب و کار شهرک فناوری ارومیه نموده است که نمونه محصولات واحدهای تولیدی استان در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد.به گزارش آرازآذربایجان به نقل ازمهر، چهارمین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط استان آذربایجان غربی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارآذربایجان_غربی، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی و معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در محل نمایشگاه_های بین المللی ارومیه دایر شده است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۵:۵۲ ق.ظ

دیدگاه


دو + = 4