نماينده مردم خوي و چايپاره در مجلس شوراي اسلامي:

صف ۲۰ کیلومتری کامیونها در مرز بازرگان تشکیل شده است

صف ۲۰ کیلومتری کامیونها در مرز بازرگان تشکیل شده است

گروه خبر:نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر شفاهی نماینده خوی گفت: تعداد کامیونهای معطل در مرز بازرگان بسیار بوده که این موضوع غیر اقتصادی و ضد فرهنگی است، لذا خواهشمندم دولت این موضوع را پیگیری و مشکلات موجود را رفع کند.
موئد حسینی صدر در جلسه علنی در تذکر شفاهی به وزیر کشور، گفت: روستای گوگرد با ۲ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت، سالها است در معرض رانش قرار دارد و ما بارها در این زمینه مذاکراتی را انجام دادیم.
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه اکنون جان ۶۰ خانوار این روستا در خطر است، گفت: روستاییان با سرمایه خود روستای دیگری را ساخته اند، لذا بنده خواستار آن هستم که دولت به این روستا برق رسانی کرده و منابعی نیز در اختیار سایر روستاییان قرار دهد.وی در خصوص حقوق معلمان آموزش و پرورش نیز عنوان کرد: افزایش حقوق فرهنگیان وظیفه تمام مسئولین است و باید به آن توجه شود.وی در ادامه افزود: همچنین در مرز بازرگان صف ۲۰ کیلومتری کامیونها تشکیل شده و این رانندگان، چندین روز بدون داشتن امکانات حداقلی در نوبت هستند، لذا خواهشمندم وزارت امور خارجه، وزارت کشور، وزارت راه و گمرک فکری به حال این وضعیت کنند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درخصوص وضعیت جاده خوی نیز بیان کرد: این جاده طی سال اخیر ۲۰ قربانی داشته و نیازمند تعریض هرچه سریعتر است.
حسینی صدر در رابطه با بازارچه مرزی رازی گفت: این بازارچه از جمله فرصتهای رفع بیکاری بوده و خواهشمندم به این موضوع توجه شود.
این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه مرز رازی اکنون کاملا رسمی شده، گفت: متاسفانه تردد در این محدوده همچنان با مشکل مواجه است، لذا مسئولین این موضوع را رسیدگی کنند.نایب رییس مجلس شورای اسلامی نیز در پاسخ به تذکرات حسینی صدر گفت: تعداد کامیونهای معطل در این جاده بسیار بوده که این موضوع غیر اقتصادی و ضد فرهنگی است، لذا خواهشمندم دولت این موضوع را پیگیری و مشکلات موجود را رفع کنند.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۴:۳۱ ق.ظ

دیدگاه


− 2 = یک