نماينده مردم ماکو در مجلس شوراي اسلامي:

صف معترضان از اغتشاشگران جدا است

صف معترضان از اغتشاشگران جدا است

گروه خبر:نماینده مردم ماکو ، پلدشت ، شوط و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت:کسانی که اعتراض را به اغتشاش تبدیل کردند، آمبولانس و بانک‌ها را آتش زدند جدا از معترضین هستند.
به گزارش آراز آذربایجان ؛ محمد علیپور ، در خصوص اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: استکبار جهانی از جمله آمریکا، اسرائیل و انگلیس که نمی توانند موفقیت های جمهوری اسلامی ایران از جمله حماسه عظیم اربعین ، حضور غرور آمیز رئیس جمهور در سازمان ملل و عضویت ایران در معاهده شانگهای را که باعث شد ایران اسلامی در دنیا مطرح شود را تحمل کند با برنامه های از پیش تعیین شده در کشور اغتشاش و ناامنی ایجاد کردند.
نماینده مردم ماکو، پلدشت، چالدران و شوط در مجلس شورای اسلامی افزود: در این راستا اعتراضات را تبدیل به اغتشاشات و آشوب کرده و فرماندهی و خط دهی اغتشاشات را فضای مجازی و رسانه های معاند از جمله بی بی سی، اینترنشنال و … برعهده گرفت که موضع گیری مسئولان و پیگیری های رئیس مجلس، رئیس جمهور و قوه قضاییه هم در خصوص مرگ مهسا امینی و هم در خصوص اغتشاشات اخیر، هم در رسانه ملی به سمع و بصر مردم شریف ایران رسید و هم نتیجه تکمیلی آن در مجلس اعلام شد.
وی گفت: ما می دانیم مشکلات اقتصادی، بیکاری و … در جامعه وجود دارد اما کسانی که اعتراض را به اغتشاش تبدیل کردند، آمبولانس و بانک‌ها را آتش زدند جدا از معترضین هستند؛ چرا که در هیچ جای دنیا این نحوه اعتراض وجود ندارد لذا این افراد قصد خسارت به جمهوری اسلامی را دارند و می خواهند چهره جمهوری اسلامی را مخدوش کنند.
علیپور اظهار کرد: اعتراض مسالمت آمیز قابل قبول بوده اما اغتشاش به نفع مردم نیست، اغتشاشی که نظام های دیگر و استکبار جهانی آن را برنامه ریزی کرده اند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۸:۰۱ ق.ظ

دیدگاه


شش − = 1