صعودگروه کوهنوردی فرهنگیان ارومیه به ستار لوند

صعودگروه کوهنوردی فرهنگیان ارومیه به ستار لوند

گروه خبر : گروه کوهنوردی فرهنگیان ارومیه جمعه ۹خرداد ماه ۱۳۹۳ به سرپرستی میرحمزه موسوی و ابراهیم آقازاده ارتفاعات ستار لوند را از یال منتهی به روستای سلوک در نوردیدند. این برنامه ورزشی با حاشیه های تفریحی هم معمولا همراه است از جمله :به هنگام شمارش اعداد!
تیم کوهنوردی این برنامه متشکل از آقایان :ناصر زینال زاده، سعید محمودی،حسین محسنی،محمود خلیلی،میر حمزه موسوی،محمد رضا ضرغامی،اسد یاوری،اسماعیل وفانژاد و ابراهیم آقازاده بود.
شایان ذکر است گروه کوهنوردی فرهنگیان ارومیه از همکاران فرهنگی (آقایان، بانوان و فرزندان آنها) عضو می‌پذیرد.آدرس الکترونیکی گروه فرهنگیان ارومیه farhangurmo@yahoo.com زمان مراجعه روزهای چهارشنبه ساعت۱۷ الی ۱۹ تلفن تماس : ۲۲۴۲۳۴۹ است.
نکته قابل ذکرمسئولین، بالاخص منابع طبیعی این است در اطراف اکثر کوههایی که گروه فرهنگیان ارومیه به آن صعود کرده است از قره داغ ، پاپلی داغ، سه>سو، خلیل، هلانه ،آز، ماه داغی دالامپر، آشابای، غاردامی،ستار لوند،بوز سنه تا کوه سر و … ارتفاعات کوه های یاد شده توسط زمین خواران در حقیقیت غارت می شود و منابع طبیعی این مرز و بوم بی>مسئولانه توسط عده ای خاص به تملک درآورده می شود و معلوم نیست مسئولین تا کی تماشاگر وضع یاد شده خواهند بود و خلع ید کی صورت خواهد گرفت؟ مسئولین ذیربط اگر باور ندارند یکبار هم که شده از پشت میزی که به آن چسبیده اند بیرون آیند تا بعد از بازنشستگی شان افسوس خدمات نکرده دوران خدمتی شان را نخورند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۳:۴۳ ق.ظ

دیدگاه


6 − = یک