- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

صدور مجوز سرمایه گذاری به ارزش بیش از ۶۰۰۰ میلیارد ریال در منطقه آزاد ماکو

Posted By admin On آبان ۲۶, ۱۳۹۹ @ ۱۲:۲۳ ب.ظ In اخبار ویژه,اقتصادی | No Comments

آراز آذربایجان- معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو از صدور ۷۵ فقره مجوز سرمایه گذاری در حوزه صنعت، معدن، خدماتی و کشاورزی در نیمه نخست سال جاری خبرداد و گفت: پیش بینی می شود این میزان مجوز منجر به سرمایه گذاری ۶۲۴۳ میلیارد ریال و اشتغال ۳۵۹۷ نفر شود.
ابراهیم جلیلی اظهار کرد: در حوزه جذب سرمایه گذاری نیز ۱۹ فقره پروانه بهره برداری با هدف فعالیت های صنعت و معدن صادر شده است.
وی در خصوص مجموع سرمایه گذاری های صورت گرفته در طول ۶ ماهه اول سال ۹۹ با در نظر گرفتن پروژه های در دست اجرا بیان کرد: ارزش این پروژه ها و سرمایه گذاری ها، ۲۵۷۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری داخلی و ۳ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی است.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه میزان اشتغال ایجاد شده نیز ۴۸۹ نفر است، تصریح کرد: هم اکنون ۱۸۰ واحد تولیدی کشاورزی، ۱۱۷ واحد صنعتی و ۱۵ واحد معدنی فعال نیز در منطقه وجود دارند.
وی ادامه داد: ارزش میزان صادرات کالاهای تولیدی و خدمات در منطقه ۱۴ میلیون دلار بوده و ارزش صادرات مجدد نیز ۶ میلیون دلار برآورد شده است


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%b5%d8%af%d9%88%d8%b1-%d9%85%d8%ac%d9%88%d8%b2-%d8%b3%d8%b1%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%87-%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%b4-%d8%a8%db%8c%d8%b4-%d8%a7%d8%b2-%db%b6%db%b0/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.