عضو شوراي اسلامي شهر اروميه:

صدور قبوض غیرواقعی موجب سلب اعتماد شهروندان می‌شود

صدور قبوض غیرواقعی موجب سلب اعتماد  شهروندان می‌شود

گروه خبر:عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: صدور قبض‌های غیرواقعی موجب سلب اعتماد شهروندان می‌شود.
حسین پناهی در گفت‌وگو با آرازآذربایجان، اظهار داشت: صدور قبض‌های غیرواقعی موجب سلب اعتماد شهروندان می‌شود، بنابراین باید برای رفع عللی که باعث به وجود آمدن چنین مشکلاتی می‌شود گام برداشت.
وی به وجود برخی مشکلات در صدور قبض‌های غیرواقعی به شهروندان اشاره کرد و ادامه داد: این روند منجر به بروز برخی بی‌اعتمادی‌ها میان شهروندان و دست‌اندرکاران می‌شود.
پناهی با بیان اینکه متولیان امر باید همه تلاش خود را در جهت ایجاد زیرساخت‌های مناسب اطلاعاتی و ارائه خدمات شفاف به شهروندان را بکنند، اضافه کرد: در این صورت اعتماد دوطرفه ایجاد می‌شود.عضو کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به این موضوع که امروز همه شهروندان این امکان را دارند با استفاده از تلفن عوارض را پرداخت کنند یا از سایر خدمات بانکی بهره‌مند شوند، ادامه داد: همه نرم‌افزارهای برنامه‌ریزی شده باید برای تسهیل خدمت‌رسانی به شهروندان تبدیل شوند و این درست نیست خود آنها به یک مانع برای ارائه خدمات تبدیل شوند.
پناهی به خاطر اقدامات انجام شده در این زمینه قدردانی کرد و همچنین بازدیدهای میدانی از سازمان‌ها و واحدهایی مرتبط با این موضوع را خواستار شد و یادآوری کرد: همه نهادها برای بهبود خدمت‌رسانی باید موانع موجود را برطرف کنند.
وی لازمه رفع همه این موانع و مشکلات را ارائه یک لایحه به شورای اسلامی شهر دانست و ادامه داد: در این لایحه همه موارد موردنیاز، مشکلات، راهکارها و … باید به صورت شفاف بیان شود، تا در این زمینه اقدامات مورد نیاز انجام گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به نام‌‌گذاری سال جدید با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، خاطرنشان کرد: همه نهادها باید در این زمینه احساس مسئولیت داشته باشند همچنین عملکرد خود را در ماه‌هایی که گذشت مورد بررسی قرار دهند.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۶:۰۹ ق.ظ

دیدگاه


سه − = 1