- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

صدور بیش از ۱۳۶۰۰ ویزا برای زائران پیاده رویی اربعین در آذربایجان غربی

Posted By admin On مهر ۲۹, ۱۳۹۷ @ ۹:۵۶ ق.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آرازآذربایجان-رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: بیش از ۱۳ هزار و ۶۰۰ ویزا برای زائران پیاده رویی اربعین در استان صادر شده است.
محمدرضا ندیری افزود: تاکنون ۱۶ هزار و ۷۰۰نفر از استان برای پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند که از این تعداد برای ۱۳ هزارو ۶۲۲ نفر ویزا صادر شده است.
رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲ هزار ویزا نیز در سفارت در حال صدور است تصریح کرد: بیشترین ثبت نامی استان برای پیاده رویی اربعین از شهرستان ارومیه با ۸ هزار و ۱۰۰ نفر است.
وی با بیان اینکه نزدیک به ۱۴ موکب از آذربایجان غربی به زائران اربعین خدمات رسانی خواهند کرد خاطر نشان کرد: امسال نیز مرز خروجی زائران حسینی از مرز مهران خواهد بود.
ندیری ادامه داد : پیش بینی شده ۳۲ مرکز بهداشتی درمانی از آذربایجان غربی در دوشهر کربلا و نجف به زائران اربعین خدمات رسانی کنند.
رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه نمایندگان و بازرسانی از ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کار نظارت بر موکب ها و خدمات رسانی ها را برعهده خواهند داشت اظهار کرد: از ۸۰۰ ناوگان حمل و نقل موجود استان یک سوم از این ناوگان به جابجایی زائران اختصاص یافته است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%b5%d8%af%d9%88%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b4-%d8%a7%d8%b2-13600-%d9%88%db%8c%d8%b2%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b2%d8%a7%d8%a6%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%be%db%8c%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%b1%d9%88%db%8c/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.