رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی خبرداد

صدور بیش از ۱۳۶۰۰ ویزا برای زائران پیاده رویی اربعین در آذربایجان غربی

صدور بیش از ۱۳۶۰۰ ویزا برای زائران پیاده رویی اربعین در آذربایجان غربی

آرازآذربایجان-رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: بیش از ۱۳ هزار و ۶۰۰ ویزا برای زائران پیاده رویی اربعین در استان صادر شده است.
محمدرضا ندیری افزود: تاکنون ۱۶ هزار و ۷۰۰نفر از استان برای پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند که از این تعداد برای ۱۳ هزارو ۶۲۲ نفر ویزا صادر شده است.
رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲ هزار ویزا نیز در سفارت در حال صدور است تصریح کرد: بیشترین ثبت نامی استان برای پیاده رویی اربعین از شهرستان ارومیه با ۸ هزار و ۱۰۰ نفر است.
وی با بیان اینکه نزدیک به ۱۴ موکب از آذربایجان غربی به زائران اربعین خدمات رسانی خواهند کرد خاطر نشان کرد: امسال نیز مرز خروجی زائران حسینی از مرز مهران خواهد بود.
ندیری ادامه داد : پیش بینی شده ۳۲ مرکز بهداشتی درمانی از آذربایجان غربی در دوشهر کربلا و نجف به زائران اربعین خدمات رسانی کنند.
رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه نمایندگان و بازرسانی از ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کار نظارت بر موکب ها و خدمات رسانی ها را برعهده خواهند داشت اظهار کرد: از ۸۰۰ ناوگان حمل و نقل موجود استان یک سوم از این ناوگان به جابجایی زائران اختصاص یافته است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۵۶ ق.ظ

دیدگاه


نُه − 8 =