شکست در کمین است

شکست در کمین است

گروه خانواده وسلامت:افراد برای موفق شدن دغدغه دارند، اما ممکن است در راه موفقیت به سوی شکست حرکت کنند.
آنتونی یانارینو، رهبر فروش می‌گوید: اولین راهی که ممکن است منجر به شکست شود، نداشتن هدف یا سرانجامی است که به دنبال آن هستید. اگر حتی برای یک دقیقه به وضوح ندانید که به کدام نقطه می‌خواهید برسید، شکست در کمین خواهد بود. نداشتن هدف به معنای شکست خوردن حتی در زمان تلاش کردن است در واقع بدون هدفی معین برای شکست خوردن هدف گذاری کرده اید.
نداشتن برنامه ریزی:به گفته این کارآفرین هدف بدون برنامه ریزی مشخص برای رسیدن به آن، بهتر از نداشتن هدف نیست. بی انضباطی در زندگی اکسیر شکست است، اکثر افرادی که در رسیدن به هدف خود شکست می‌خورند، این کار را نتیجه عدم تدوین برنامه‌ای مشخص برای دستیابی به هدف خود می‌دانند.
نداشتن تلاش کافی:او می‌گوید: اگر برنامه خود را اجرا نکنید شکست خواهید خورد. پس بدون تلاش، اجرای برنامه ریزی برای رسیدن به اهدافتان ممکن نخواهد بود. موفقیت تا حد زیادی به اقدامات منظم در طول زمان بستگی دارد و در اکثر موارد موفقیت تلاشی بیشتر از آنچه که لازم است و برنامه ریزی کرده بودید نیاز دارد.
ناامید شدن:یانارینو می‌گوید: ناامیدی دشمن تلاش است، اگر شما برای رسیدن به هدف خودتان امیدی نداشته باشید قطعا تلاشی نیز نخواهید کرد. نا امیدی بهترین دوپینگ برای شکست و بهترین دارو برای درجا زدن است، پس باید هدف خود را بشناسید تا انگیزه خود را به دست آورید و درگیر ناامیدی نشوید.
بی تدبیری و ریسک پذیر نبودن:به گفته این نویسنده کتاب‌های پرفروش: کلید زود تسلیم نشدن، توانایی در امتحان کردن چیز‌های جدید و خلاق بودن است. اگر فقط یک برنامه برای هدف خود داشته باشید احتمال شکست خوردن خود را افزایش می‌دهید. شما به برنامه‌ها و مسیر‌های متفاوتی برای رسیدن به هدف خود نیاز دارید تا موفقیت خود را تضمین کنید.
گوش کردن به دیگران:یانارینو می‌گوید: قطعا افرادی وجود دارند که عقاید و نظرات خود را با شما درمیان می‌گذارند که یا باید تسلیم شوید یا هدف متفاوتی را انتخاب کنید، اما گوش دادن به این صدا‌ها باعث شکست افراد می‌شود. تنها صدایی که می‌تواند شما را هدایت کند، صدای انگیزه درونی شماست.
بی توجهی به توانایی و استعداد:به گزارش آراز آذربایجان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،این متخصص بازرگانی می‌گوید: در مسیر رسیدن به اهداف خود باید استعداد و توانمندی‌های خود را بشناسید، زیرا در تمامی مواردی که تا به الان بیان شد توانمندی نقش کلیدی را ایفا میکند. توجه به استعداد‌ها می‌تواند انگیزه را دو چندان کند و شجاعت شما را در مواجهه با ناملایمات افزایش دهد

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۹:۴۸ ق.ظ

دیدگاه


5 × دو =