- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

شورای شهر ارومیه هرچه سریع‌تر شهردار را انتخاب کند

Posted By admin On اسفند ۹, ۱۳۹۹ @ ۱۲:۱۳ ب.ظ In اخبار ویژه,ارومیه,سیاسی | No Comments

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با بیان اینکه اعضای شورای شهر ارومیه هر چه سریع‌تر شهردار ارومیه را انتخاب کنند، گفت: انتخاب فرد اصلح، کارآمد، انقلابی و متعهد در کنار توجه به تخصص افراد کاندیدا باید در دستور کار اعضای شورای شهر قرار گیرد.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه تاکید کرد: مقام معظم رهبری همواره در سخنان خود به بحث اتحاد و یکپارچگی تأکیددارند، از شوراهای شهر انتظار می‌رود مباحث قومیتی را کنار بگذارند.
وی با بیان اینکه وضعیت مدیریت کلان شهر ارومیه باید تا پایان سال ساماندهی شود، ادامه داد: در انتخاب شهردار ارومیه مورد توجه باشد، اتحاد و یکپارچگی در شهر ارومیه است که باید اعضای شورای شهر در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند و مباحث قومیتی را کنار بگذارند.
قریشی در ادامه با بیان اینکه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید دغدغه‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری را به تحقق برسانند، بیان کرد: امام خمینی «ره» مسئله شهادت، جهاد، ایستادگی و مقاومت را به مردم آموزش داد و این مبانی نهضت امام سبب شد تا مردم در برابر ظلم ستم بایستند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در بخش دیگری با اشاره به رفتار دور از تعهد اروپایی‌ها و آمریکا در حوزه برجام بیان کرد: این رفتار بی ادبانه است و باید در مقابل آن ایستاد، باید اقدام متقابل در قبال این بی ادبی و اقدام دور از تعهد اروپایی‌ها و آمریکا انجام داد که دولتمردان باید در این خصوص اهتمام ویژه ای داشته باشند.
امام جمعه ارومیه با انتقاد از مطالب به دور از دقت توسط برخی از رسانه‌ها افزود: اصحاب رسانه در انتشار مطالب خود دقت کنند تا اتحاد میان اقوام و مذاهب از بین نرود.
قریشی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نظارتی باید در جامعه حضور پیدا کنند و به مسائل مختلف نظارت کنند تا قشر مستضعف و محروم جامعه در برابر فشارهای معیشتی و اقتصادی آسیب نبینند.
شهردار پیشین ارومیه در ۲۲ دی امسال توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد و حدود ۲ ماه است که این شهر حدود ۸۰۰ هزار نفری با سرپرست شهرداری اداره می‌شود.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%b4%d9%88%d8%b1%d8%a7%d9%8a-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%8a%d9%87-%d9%87%d8%b1%da%86%d9%87-%d8%b3%d8%b1%d9%8a%d8%b9%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b1/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.