شهرداری ارومیه مقابل کاله آمل شکست خورد

شهرداری ارومیه مقابل کاله آمل شکست خورد

گروه خبر: از هفته سوم رقابت‌های والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور تیم شهرداری ارومیه در خانه خود با نتیجه ۳ بر ۲ از کاله آمل شکست خورد.
در این دیدار که با حضور شش هزار تماشاگر پرشور و مشتاق ارومیه ای در سالن غدیر برگزار شد تیم کاله توانست در یک دیدار سخت و نفس گیر از سد شهرداری ارومیه بگذرد.
تیم کاله توانست در ست‌های اول، سوم و پنجم با نتایج (۲۵ بر ۲۲)، ( ۲۵ بر ۲۰) و ( ۱۵ بر ۱۱ ) از سد میزبان خود عبور کند.
ارومیه در این دیدار توانست در ست‌های دوم و چهارم با کسب نتایج (۲۵ بر ۲۰ ) و (۲۵ بر ۱۷) پیروز میدان شود.
شاگردان وطن پرست با وجود حمایت بی دریغ تماشاگران و ارائه یک بازی خوب و کم نقص در ست پنجم مغلوب هنرنمایی و تجربه بالای حریف قدرتمند خود شدند و تنها یک امتیاز از این دیدار خانگی نصیب خود کردند.
محمد حسن خوشدل نظارت این دیدار حساس را بر عهده داشت و حمید راهجردیان و علیرضا قریب به عنوان داوران اول و دوم این بازی را قضاوت کردند.
*بزرگ‌ترین مشکل ما نبود یار قدرتی در ترکیب تیم است
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: بزرگ‌ترین مشکل تیم ما، نبود یار قدرتی در ترکیب تیم است که باید به زودی مرتفع شود.
ابراهیم وطن پرست افزود: روند بسیار خوبی بر جریان بازی حاکم بود و هر دو تیم دوشادوش هم جلو می‌رفتند ولی در نهایت هر تیمی که هوشیارتر عمل کند نتیجه خوبی می‌گیرد.
وی اظهار کرد: در گیم آخر که سرنوشت این بازی را مشخص می‌کرد ما تا امتیاز ۱۰ همپای کاله پیش می‌رفتیم ولی با چند اشتباه پیاپی امتیازات را یکی پس از دیگری از دست دادیم و در نهایت با شکست ۱۵ بر ۱۱، دو امتیاز ارزشمند خانگی را از دست دادیم.
وطن پرست گفت: عدم وجود یکی بازیکن دریافت کننده قدرتی که بتواند کمک حال خوبی برای پوریا فیاضی باشد حلقه مفقوده ای است که باید هر چه زودتر مرتفع شود.وی ادامه داد: یار قدرتی یکی از مهره های کلیدی در تیم است که عدم وجود آن مشکلاتی زیادی را برای کادر فنی ایجاد کرده است.وطن پرست گفت: پس از پایان دیدارهای هفته پنجم مسابقات به دلیل آغاز اردوهای تیم ملی تعطیل می‌شود و ما فرصت خواهیم داشت تا با انجام مذاکرات اولیه با بازیکنان مطرح خارجی، پست قدرتی تیم را پر کنیم.وی گفت: روند بازی تیم بسیار خوب و امیدوار کننده است و مطمئنا هر بازی که جلوتر می‌رویم هماهنگی و انسجام تیمی خوبی نیز به دست می‌آوریم.
*جدال سختی برابر شهرداری ارومیه داشتیم :سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: بازیکنانم جدال بسیار سخت و نفس گیری در برابر تیم شهرداری ارومیه داشتند.
بهروز عطایی افزود: از نحوه ارائه بازی به خصوص کسب نتیجه برتری تیم خود راضی هستم چرا که به صورت پایاپای و مساوی با تیم ارومیه رقابت می‌کردند.
وی اظهار کرد: جدال بسیار نفس گیر و جذابی را از هر دو تیم شاهد بودیم و مطمئنا در چنین بازی‌های سختی که هر دو حریف از میزان آمادگی برابری برخوردارند هر تیمی کمترین اشتباه را داشته باشد به نتیجه مطلوب می‌رسد.
عطایی گفت: پیش بینی نتیجه قبل از بازی کمی دشوار بود ولی پیش بینی اینکه امروز ماراتن سختی را به نمایش خواهیم گذاشت از قبل معلوم بود.
وی ادامه داد: به نظر من نمی‌توان اذعان کرد از چه پستی ضربه خوردیم یا از چه پستی بیشتر امتیاز گرفتیم چرا که امروز در تمام لحظات بازی نقاط ضعف و قدرت بازیکنانم پراکنده بود.
عطایی افزود: البته اگر می‌توانستیم از فرصت‌های به دست آمده خوب استفاده کنیم می‌توانستیم هر سه امتیاز بازی را مال خود کنیم.
وی گفت: بازی هفته چهارم ما یک بازی خانگی مقابل تیم شهرداری تبریز است که امیدواریم با حمایت تماشاگران خوب آملی پیروز میدان باشیم.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۵:۴۹ ق.ظ

دیدگاه


× 1 = نُه