- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

شهرداری ارومیه دور برگشت را با پیروزی برابر زاهدان آغاز کرد

Posted By admin On دی ۱۷, ۱۳۹۲ @ ۷:۵۸ ق.ظ In لیگ برتر,والیبال,ورزشی | No Comments

نرگس موذنی حبشی
گروه گزارش: تیم والیبال شهرداری ارومیه دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های مردان کشور را با پیروزی قاطع ۳ – صفر برابر همنام زاهدانی خود آغاز کرد.
هفتادمین دیدار لیگ برتر والیبال سال ۹۲ عصر یکشنبه در سالن پر از تماشاگر استانداری شهر زاهدان در جایی برگزار شد.
نماینده والیبال زاهدان که با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند و با ۱۲ امتیاز در رتبه یازدهم جدول نیز قرار دارد، امیدوار بود که با پیروزی در این بازی خانگی و با بهره گیری از انرژی همشهری‌های خونگرم خود بر شهرداری ارومیه غلبه کند تا این پیروزی مسئولان استان را به تفکر وادارد تا شاید راهی برای درمان درد بی_پولی این تیم باز شود.
تیم والیبال شهرداری ارومیه هم که به تازگی با معضل تغییر مدیرعامل و سرمربی مواجه شده هم اکنون از تجربیات یداله کارگرپیشه پیشکسوت نام آشنای والیبال کشور که به عنوان مدیر فنی کنار تیم بود بهره می‌برد و تا زمان به کارگیری یک سرمربی جدید مسئولیت سرمربیگری تیم به ایشان واگذار شده و مسئولان این تیم در این روزها به دنبال بررسی گزینه‌های داخلی و خارجی برای سکان‌داری این تیم پرطرفدار آذری هستند.
به نظر می‌رسید تیم ارومیه با توجه به شرایطی خاصی که دارد و بنا به ارائه بازی‌های خوب و کم اشتباه چند هفته گذشته‌ای که تیم زاهدان در خانه خود برابر تیم‌های قدرتمندی همچون متین ورامین، سایپای البرز و میزان مشهد انجام داده است کار سختی برابر میزبان زاهدانی خود داشته باشد ولی پیروزی قاطعانه شاگردان کارگرپیشه در این دیدار خارج از خانه تمام معادلات کارشناسان والیبال را به هم ریخت و بازیکنان این تیم با انگیزه آذری که نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داشتند موفق شدند با کسب این موفقیت روحیه تیمی خود را برای مقابله با تیم پرستاره متین ورامین چند برابر کنند.
بنا به اعلام گزارشگر بومی شهر زاهدان این تیم برابر ارومیه بسیار بی انگیزه ظاهر شد و این امر نمی‌تواند ارتباط مستقیمی با مشکلات مالی داشته باشد و مشکل اساسی به کار فنی و گروهی تیم برمی گردد که در این میان سرمربی تیم زاهدان باید چاره‌ای برای رفع این مشکل بیندیشد.
پیش از این دیدار ساسان خداپرست مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه معتقد بود که بازیکنانش کار سختی برابر زاهدان دارند و در صورتی می‌توان بر این تیم پیروز شد که بتوانیم در دریافت‌های اول خوب عمل کرده و با رساندن توپ‌های صحیح به دست پاسور بتوانیم خط حمله خود را به خوبی تغذیه کرده و با آزار دادن خط دفاعی حریف به امتیازات لازم در این دیدار برسیم.خداپرست از بازیابی روحیه خوب و قابل قبول تیمش ابراز خرسندی کرد و گفت: طی چند هفته اخیر علاوه بر کارهای تمرینی و فنی بر روی تقویت وضعیت روحی و روانی بازیکنان نیز کار کرده‌ایم و با ایجاد حاشیه امنیتی بیشتری سعی در حفظ آرامش در بین بازیکنان داشته‌ایم.
البته برنامه ریزی و آنالیز دقیق کادر فنی ارومیه به خوبی در زمین مسابقه پیاده شد و تیم ارومیه به راحتی توانست با ارائه یک بازی کم اشتباه و بی نقص پیروز میدان شود و زاهدانی‌ها در این دیدار بارها و بارها مقهور هنرنمایی دفاع روی تور ارومیه شدند و بازیکنان خارجی تیم زاهدان نیز نتوانستند در برابر روحیه جنگندگی تیم ارومیه کاری از پیش ببرند.
نماینده زاهدان در این بازی در سه ست متوالی و با امتیازات (۲۵ – ۲۰)، ( ۲۵ – ۱۴) و (۲۵ – ۲۳) مغلوب شهرداری ارومیه شد تا ضمن تجربه هشتمین شکست خود با همان ۱۲ امتیاز در رتبه یازدهم باقی بماند.
شهرداری ارومیه با پیروزی برابر شهرداری زاهدان ۱۸ امتیازی شد و با دو پله صعود در جدول به جایگاه ششم آمد.
تیم ارومیه روز چهارشنبه هفته جاری ۱۸ دی ماه در شهر والیبال ایران از متین ورامین پرمهره میزبانی می‌کند.
تیم متین ورامین در سالن شهید گل عباسی ورامین برابر کاله آمل صف آرایی کرده بود که در این بازی با پیروزی ۳ بر ۰ توانست پنجمین شکست کاله را در این دوره از رقابت‌ها رقم زده و همچون تیم ارومیه با روحیه مضاعفی برابر میزبان ارومیه‌ای خود که از حمایت هزاران هزار تماشاگر بهره می‌برد صف آرایی کند.
تیم ارومیه با توجه به شکست دور رفت برابر متین ورامین خاطره چندان خوشی از این تیم پرستاره ندارد و برای ارائه یک بازی تماشاگرپسند و کسب پیروزی مقابل میهمان پرقدرتش از تمام توان خود بهره خواهد جست.
با توجه به دو پیروزی اخیر شهرداری ارومیه در هفته‌های دهم و دوازدهم برابر بندرعباس و زاهدان مطمئنا تماشاگران آذری که جزء لاینفک والیبال این شهر به شمار می‌روند مجددا با تیم والیبال محبوب شهرشان آشتی کرده و همچون همیشه با حضور در سالن زیبای شش هزار نفری غدیر ارومیه هیجان و شور خاصی به این دیدار مهم خانگی برابر متین می‌دهند.
البته حضور پرشور تماشاگران ارومیه‌ای می‌تواند گرمی خاصی نیز به دیدار تیم دسته یکی مقاومت شهرداری ارومیه بدهد چرا که این تیم از ساعت ۱۴ همان روز (۱۸ دی ماه) برابر تیم پرقدرت مناطق نفت خیز جنوب بازی دارد و با بهره گیری از تشویق تماشاگرانش روحیه و انگیزه مضاعفی در این دیدار کسب می‌کند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%b4%d9%87%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%8a-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%8a%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b4%d8%aa-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%a7-%d9%be%d9%8a%d8%b1%d9%88%d8%b2%d9%8a-%d8%a8/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.